Skip to main content

ff mezelf voorstellen

• 16 december 2021
  • 13 reacties
  • 154 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Jo ik ben Teun, 15 jaar en nieuw op de community hoe gaat het hier met iedereen??

Mijn hobbys zijn gamen, hockeyen en koken.

En koken is iets wat ik helaas niet heel veel kan doen omdat mijn moeder dan boos word omdat ik de keuken vies maak :wink: .

Maar over het algemeen vind ik het leuk en erg rustgevend.

En Qua games speel ik vooral fifa, gta, cod en fortnite sinds laatst weer.

Oh en nog feitje ik ben voor Ajax de beste club van Nederland :wink: .

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 16 december 2021

Welkom Teun! Hier alles goed, met jou ook? Had je deze topics over gamen al gezien? Je bent in elk geval niet de enige gamer op dit forum!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 16 december 2021
Koolvis schreef:

Welkom Teun! Hier alles goed, met jou ook? Had je deze topics over gamen al gezien? Je bent in elk geval niet de enige gamer op dit forum!

Goed om te horen ik moet nog even wennen met het reageren op reacties is dat met de quote toets??

Maar fijn dat ik niet de enige ben ik ga ff rond kijken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 16 december 2021

Hey @TeunGames26  wat leuk dat je hebt aangemeld voor deze online community! je hoort niet vaak dat een man koken als hobby heeft! Waarom vind je koken leuk? 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 17 december 2021

Heeyy, welkom! Wat is je favoriete gerecht om klaar te maken? 

Rochella
  • 504 reacties
  • 17 december 2021

Hey Teun!
Leuk dat je er bij bent! :blush:

Haha koken is leuk, maar ik kan jou moeder wel een beetje begrijpen. :wink:  Ik heb ooit toen ik nog bij mn ma woonde brownies gemaakt… en toen had ik de mixer in mijn hand en op de een of andere manier (ben erg onhandig) raakte ik het knopje aan en toen ging die draaien.. OVERAL zat er beslag.. :sweat_smile: :joy:  Natuurlijk heb ik dat wel schoongemaakt, maar toch was ik wat plekjes vergeten.. Mijn moeder zei toen; wacht maar tot je je eigen huisje hebt :see_no_evil: :innocent:

Veel plezier op de community!

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 17 december 2021
TeunGames26 schreef:

Goed om te horen ik moet nog even wennen met het reageren op reacties is dat met de quote toets??

Ja klopt. Of je kan ook zo laten zien op wie je reageert: @TeunGames26 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 17 december 2021

Hey Teun :) 

welkom:) welke games speel je ? 

en waar game je op ? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 18 december 2021
Jesse2001 schreef:

Hey @TeunGames26  wat leuk dat je hebt aangemeld voor deze online community! je hoort niet vaak dat een man koken als hobby heeft! Waarom vind je koken leuk? 

Ja dat is een goeie vraag ik heb het altijd al wel rust gevend gevonden en ik doe het graag met mijn opa en oma’s dus misschien dat het ook het gevoel is van samen iets doen met je opa en/of oma

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 18 december 2021
Nick schreef:

en waar game je op ? 

Ik heb laatst heel veel geluk gehad en een ps5 weten te bemachtigen en zelf speel ik vooral fifa maar ook soms een potje fortnite voor de meme met vrienden vind ik ook altijd wel gezellig

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 18 december 2021
Diego schreef:

Heeyy, welkom! Wat is je favoriete gerecht om klaar te maken? 

Lastige keuze maar ik denk dat ik dan toch wel ga voor de hete kip is eigenlijk een soort van kip met saté saus.

Maar dit komt denk ik omdat ik dit vaak met mijn oma maak als de hele familie daar bijvoorbeeld komt eten we hebben het laatst gemaakt voor sinterklaas erg lekker

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 18 december 2021
Rochella schreef:

Hey Teun!
Leuk dat je er bij bent! :blush:

Haha koken is leuk, maar ik kan jou moeder wel een beetje begrijpen. :wink:  Ik heb ooit toen ik nog bij mn ma woonde brownies gemaakt… en toen had ik de mixer in mijn hand en op de een of andere manier (ben erg onhandig) raakte ik het knopje aan en toen ging die draaien.. OVERAL zat er beslag.. :sweat_smile: :joy:  Natuurlijk heb ik dat wel schoongemaakt, maar toch was ik wat plekjes vergeten.. Mijn moeder zei toen; wacht maar tot je je eigen huisje hebt :see_no_evil: :innocent:

Veel plezier op de community!

Hahahahah ja zo had ik dat ook ooit met appel moes toen er een appel door de keuken heen vloog.

En bedankt ik heb het op het moment erg naar mijn zin

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 18 december 2021
TeunGames26 schreef:
Nick schreef:

en waar game je op ? 

Ik heb laatst heel veel geluk gehad en een ps5 weten te bemachtigen en zelf speel ik vooral fifa maar ook soms een potje fortnite voor de meme met vrienden vind ik ook altijd wel gezellig

Tof man :) 

Ik ben ook een trotse ps5 bezitter. 

speel alleen hele andere games 

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hey Nice een gamer voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen