Skip to main content

Felicia, 21 jaar, Tilburg (mensen ontmoeten)

• 11 november 2024
  • 10 reacties
  • 113 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hai ik ben Felicia

21 jaar

Woon paar maanden in Tilburg met mijn vriend nu.

Alleen ik wil graag vrienden/vriendinnen leren kennen, ik hou van sport heb op voetbal gezeten.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om naar de film te gaan, naar de stad terassje te pakken, te shoppen. En te wandelen in het bos. Ik vind het fijn om in mijn vrije tijd graag iets te doen met een vriendin.

Ik vind dit best wel lastig heb er wel wat moeite mee maar doe me best😉

Hoop op bericht!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 11 november 2024

Hoi Felicia! Ik woon inmiddels ook alweer een paar maanden in Tilburg en ik merk ook dat ik het lastig vind om nieuwe mensen te leren kennen. In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig en daarnaast vind ik koken, bakken en in de stad snuffelen heel leuk. Als je het leuk lijkt kunnen we elkaar leren kennen! 

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 11 november 2024

Hoi Felicia, welkom op de Community! Knap dat je deze stap aan durft te gaan. Wat leuk dat je met je vriend bent gaan wonen, gefeliciteerd! Ben je onlangs nog naar de bioscoop geweest?

Groetjes Daan  

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 11 november 2024

Hey jaa lijkt mij zeker loken. Koken vind ook heel leuk om te doen. Lijkt me leuk om je te leren kennen

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 11 november 2024

Dankjewel! Is alweer even geleden vind niet echt dat er leuke films zijn laayste tijd

• 0 reacties
  • 11 november 2024
Juul06 schreef:

Hoi Felicia! Ik woon inmiddels ook alweer een paar maanden in Tilburg en ik merk ook dat ik het lastig vind om nieuwe mensen te leren kennen. In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig en daarnaast vind ik koken, bakken en in de stad snuffelen heel leuk. Als je het leuk lijkt kunnen we elkaar leren kennen! 

Hoi felicia en Juul. Ik kom ook uit Tilburg. Ik hoor het graag mochten jullie iets willen doen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 11 november 2024

Jaa opzich lijkt me leuk

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

Hoi Felicia,

Ik heb je titel even aangepast zodat het duidelijk is dat het om een voorstel topic gaat :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 12 november 2024

Ooh helemaal goed wat stond er dan?

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 84 reacties
  • 12 november 2024
Felicia schreef:

Ooh helemaal goed wat stond er dan?

Hi, er stond eerst alleen het kopje '’mensen ontmoeten'’ 😆

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 12 november 2024

Dankjewel😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen