Skip to main content

Eventjes voorstellen! Sandra, 23, Zuid-Holland (of daarbuiten!)

• 12 februari 2025
  • 4 reacties
  • 221 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyhey, ik ben Sandra, ik ben 23 en woon ik Hillegom. 

Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan, serietje te kijken, sporten, lezen, puzzelen, creatief bezig zijn, koken, spelletjes spelen; eigenlijk niet echt specifieke hobbies maar van alles en nog wat. De afgelopen jaren heb ik af en toe wel wat contact met mensen van middelbare school, studie, enzo, maar eigenlijk niet echt een  sociale kring of vrienden. Ik hoop hier wat meer mensen te ontmoeten en vriendinnen te maken om mee te appen, af te spreken, of iets anders leuks te doen. 

Voel je vrij om me een berichtje te sturen of te reageren als je ook op zoek bent naar anderen! Ik woon zelf in Zuid-Holland (omgeving Haarlem, Leiden en kom regelmatig in Den Haag), vind het ook gezellig om bijvoorbeeld een groep aan te maken met meer meiden van beetje dezelfde leeftijd (ergens in de 20?) om contact te maken 💖

4 reacties

• 16 reacties
  • 12 februari 2025

Ha welkom! Ik woon helaas niet in ZH

Nieuwevrienden123
Forum|alt.badge.img

Hey Sandra, 

Ik ben Bo(22) en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik ben eigenlijk naar hetzelfde op zoek. Ik heb een paar vriendinnen, alleen soms zijn we te verschillend waardoor we niet dezelfde dingen leuk vinden.

Ik ben iemand met 1001 creatieve hobby´s, ook lees ik veel. Maar ik vind het ook fijn om onder de mensen te zijn. Een terras pakken of naar de stad gaan.

Mocht het klikken, dan kunnen we misschien appen?

Eef2002
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Hi Sandra,

Mijn naam is Eva, ik ben 22 (donderdag 23) en ik woon in Nijverdal. Op het moment volg ik een hbo studie Communicatie.

Mocht je het leuk vinden om in contact te komen, let me know!

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 maart 2025

Hey Sandra, 

Mijn naam is Megan, 23 jaar en kom uit den haag. Ik hou ook erg van creatief bezig zijn en koken!

Mocht je het leuk vinden mag je mij altijd een berichtje sturen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen