Skip to main content

Even voorstellen: Zinga, 23 jaar

• 20 February 2024
  • 8 reacties
  • 214 × bekeken

Zinga
Forum|alt.badge.img+1
  • Gender Alliance
  • 1 reactie

Hoi ik ben Zinga (die/hun) en ik ben 23 jaar oud. In het dagelijks leven zet ik me in voor de trans en non-binaire gemeenschap. Zo help ik bij projecten van Transgender Netwerk, zoals de Gender Alliance en Genderpraatjes. Ook ben ik vrijwilliger bij TranScreen. Mijn doel is om hiermee de kennis over en de zichtbaarheid van genderdiversiteit te vergroten. Meteen ook de reden dat ik nu hier op dit platform ben :) Daarnaast dans en lees ik graag. Ook hou ik van anime en cartoons. Als je vragen hebt met betrekking tot het onderwerp gender of als je het leuk vindt om ervaringen uit te wisselen dan ben ik hier! 🌈

8 reacties

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 20 februari 2024
Zinga schreef:

Hoi ik ben Zinga (die/hun) en ik ben 23 jaar oud. In het dagelijks leven zet ik me in voor de trans en non-binaire gemeenschap. Zo help ik bij projecten van Transgender Netwerk, zoals de Gender Alliance en Genderpraatjes. Ook ben ik vrijwilliger bij TranScreen. Mijn doel is om hiermee de kennis over en de zichtbaarheid van genderdiversiteit te vergroten. Meteen ook de reden dat ik nu hier op dit platform ben :) Daarnaast dans en lees ik graag. Ook hou ik van anime en cartoons. Als je vragen hebt met betrekking tot het onderwerp gender of als je het leuk vindt om ervaringen uit te wisselen dan ben ik hier! 🌈

Hallo Zinga, leuk dat je op het forum bent :) en ook leuk dat je vrijwilligerswerk doet bij een trans organisatie. Toevallig ben ik zelf trans en zit vanaf volgende maand een jaar in het traject :D Wat voor boeken vind je leuk om te lezen? het lijkt mij erg leuk om contact te hebben, en een prive bericht sturen mag ook :)

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 108 reacties
  • 20 februari 2024

wat leuk dat je je komt voorstellen! ik ben zelf trans en het is heel fijn dat dit soort berichten langskomen want soms voelt het erg alleen

Juco
  • Master
  • 135 reacties
  • 20 februari 2024

Hey Zinga! Wat een toevoeging voor deze community! Ben zelf AFAB, onderzoekend en identificeer mezelf als non-binary masculine persoon. Lijkt me interessant en ondersteunend om met elkaar te contacten als dat okay is? Let me know! 🤠✨

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 438 reacties
  • 20 februari 2024

Hoi @Zinga, wat mooi dat je jezelf hier voor inzet. Ik ben AFAB (assigned female at birth) maar identificeer mezelf meer als genderfluid/flux en gebruik de zij/hun pronouns en heel soms hij als ik me zo voel (bijna nooit 😅 hoor). Het is niet makkelijk om mezelf te vinden. Ik vind het daarom ook extra knap voor mensen zou als jij die daar voor uit durven te komen. 

Ik weet niet of je dit herkent, maar ik somige dagen cringe ik hard als mensen me een zij noemen en andere dagen ben ik hier helemaal okay mee. 

Juco
  • Master
  • 135 reacties
  • 20 februari 2024
Starberry schreef:

Hoi @Zinga, wat mooi dat je jezelf hier voor inzet. Ik ben AFAB (assigned female at birth) maar identificeer mezelf meer als genderfluid/flux en gebruik de zij/hun pronouns en heel soms hij als ik me zo voel (bijna nooit 😅 hoor). Het is niet makkelijk om mezelf te vinden. Ik vind het daarom ook extra knap voor mensen zou als jij die daar voor uit durven te komen. 

Ik weet niet of je dit herkent, maar ik somige dagen cringe ik hard als mensen me een zij noemen en andere dagen ben ik hier helemaal okay mee. 

Kan me hier echt in vinden! ✨ Trots op je dat je dit zo deelt. Bedankt!

• 0 reacties
  • 21 februari 2024

Ja super dat je je zo inzet voor deze groep! Heb zelf na een lange zoektocht de conclusie getrokken dat ik inderdaad soms buiten de noemer man val voor mijn gevoel, maar niet ver genoeg om echt een aanpassing in pronouns of naam te doen. Verder kan ik soms op mannen vallen maar meestal op vrouwen. En soms is het vervelend om niet in een hokje te passen, want veel willen toch een snel behapbare uitleg. Noem mezelf tegenwoordig maar gewoon queer, en de uitleg volgt daarna dan wel 😂

Zinga
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Gender Alliance
  • 1 reactie
  • 21 februari 2024

Wat fijn om al die reacties te krijgen en leuk dat jullie zo openstaan voor contact! Mag me zeker een berichtje sturen. Voor mij is het nog even de weg vinden op dit platform. Hoop dat jullie ervaringen hier positief zijn💜

En het is zeker herkenbaar voor mij dat het soms even zoeken is naar mezelf, is niet altijd leuk dat zoeken, alleen het positieve (vind ik) is dat ik mezelf goed leer kennen

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 21 februari 2024
Zinga schreef:

Wat fijn om al die reacties te krijgen en leuk dat jullie zo openstaan voor contact! Mag me zeker een berichtje sturen. Voor mij is het nog even de weg vinden op dit platform. Hoop dat jullie ervaringen hier positief zijn💜

En het is zeker herkenbaar voor mij dat het soms even zoeken is naar mezelf, is niet altijd leuk dat zoeken, alleen het positieve (vind ik) is dat ik mezelf goed leer kennen

iedereen hier zoekt contact :) en veel mensen helpen elkaar, er is ook een discord server van join us die je kan joinen als je discord hebt :) Ik zal je een privebericht sturen want het lijkt mij leuk om met je te praten.

En dat zoeken komt vast goed, je leert vast leuke mensen kennen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen