Skip to main content

Even voorstellen Wendy 24 friesland

• 29 december 2023
  • 6 reacties
  • 324 × bekeken

WOosterbos
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen,

Mijn naam is Wendy Oosterbos en ik ben 24 jaar oud. Daarnaast ben ik slechtziend.

Het lijkt mij leuk om met mensen uit de buurt van Friesland en tussen de leeftijd van 20 - 30 jaar oud in contact te komen om een gezellig praatje mee te maken of om leuke en gezellige tripjes mee te maken. Zoals bijvoorbeeld een terrasje pakken, naar de bios gaan, lunchen, shoppen en nog meer van dat soort leuke en gezellige dingen.

Lijkt dit jou leuk of spreekt dit bericht jou aan reageer gerust!

Liefs,

Mij 

6 reacties

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Heyhey,

Lijkt mij wel is leuk, stuur gerust een privé berichtje. :)

groetjes,

Robert

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 29 december 2023

Hoi Wendy,

Ik heb de titel van je topic even aangepast zodat deze duidelijker is voor andere community leden :)

Welkom op de community!

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 31 december 2023

Hey, Wendy ik ben Lilian ( 25jaar en woon in Drenthe) en het lijkt me leuk om nieuwe vrienden te maken. De activiteiten die je voorstelt, zoals terrasjes pakken, naar de bios gaan en shoppen, klinken heel gezellig daarom lijkt het me heel leuk om samen iets te ondernemen 

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 31 december 2023

Welkom op de community wendy

ik kom ook uit Friesland je mag me altijd een berichtje sturen

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 1 januari 2024

Hoi Wendy, helaas is Friesland wat ver weg voor mij. Maar het lijkt me wel leuk om te te leren kennen. Dus m’n DM’s staan altijd open

Jantine5
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 2 januari 2024

Hey Wendy,

Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen. Ik ben 24 jaar en ik woon ook in Friesland, dus dat komt goed uit! Stuur me maar een privé bericht als dit je ook leuk lijkt.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen