Skip to main content

Even voorstellen, Sam 18 jaar, Gelderland, muziek, films en reizen

• 19 november 2024
  • 15 reacties
  • 196 × bekeken

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2

Hi ik ben Sam!

Ik ben 18 en ben opzoek naar leuke mensen om met te kletsen en om  misschien vrienden mee te worden.

Ik ben erg introvert en vind vrienden maken erg lastig maar dat betekent natuurlijk niet dat ik het niet ga proberen hihi 

Ik hou van muziek luisteren en maken, rock folk grunge, theatermuziek van alles niks is mij te gek

Ook ben ik dol op het kijken van films en deze vervolgens uitgebreid bespreken.

En reizen vind ik ook helemaal leuk

Lijkt het je gezellig om een gesprekje te hebben?

Oh ja en voor als het uit maakt

Ik woon Gelderland in de richting van Zeewolde 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3

Hi Sam, wat een leuke hobby’s zo te zien ben je wel erg fan van muziek he? Wat is je favoriete vakantie land?

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 20 november 2024

Hey Sam! 

duidelijke intro dat vind ik erg mooi om te zien. mijn favoriete film is cars natuurlijk, en ik luister een beetje naar rap, techno, rock en eigenlijk alles wel haha. reizen vind ik leuk mar ik ben redelijk broke.

ik ben zelf extravert en vind het altijd ontzettend leuk om met introverte mensen te praten. geeft het gesprek altijd een mooie balans.

Wat was je favoriete reis die je ooit hebt gemaakt?

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 20 november 2024

Hey Sam, 

Welkom bij de Community! Ik heb even de titel van jouw topic wat aangepast :)) 

Ik zag dat je dol was op het kijken van films en het achteraf te bespreken, wat is jouw favoriete filmgenre om te kijken en te bespreken?

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 20 november 2024

Hoi Sam,

Welkom bij de community! Ik heb even de titel van jouw topic veranderd :))

Ik las dat je dol was op het kijken van films en achteraf te bespreken, wat is jouw favoriete filmgenre?

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
Marijn Vriens schreef:

Hi Sam, wat een leuke hobby’s zo te zien ben je wel erg fan van muziek he? Wat is je favoriete vakantie land?

Ierland zo mooi daar

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
Annemarie schreef:

Hoi Sam,

Ik las dat je dol was op het kijken van films en achteraf te bespreken, wat is jouw favoriete filmgenre?

Ik ben erg van de cult films dus films die al jaren door mensen een beetje vereeuwed worden zeg maar

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
Morze72 schreef:

Hey Sam! 

duidelijke intro dat vind ik erg mooi om te zien. mijn favoriete film is cars natuurlijk, en ik luister een beetje naar rap, techno, rock en eigenlijk alles wel haha. reizen vind ik leuk mar ik ben redelijk broke.

ik ben zelf extravert en vind het altijd ontzettend leuk om met introverte mensen te praten. geeft het gesprek altijd een mooie balans.

Naar ierland het was maar een weekend maar het is zo ontzettend mooi daar

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 20 november 2024
Samwisegamgee schreef:
Annemarie schreef:

Hoi Sam,

Ik ben erg van de cult films dus films die al jaren door mensen een beetje vereeuwed worden zeg maar

Ooh, cult film klinken nog best wel leuk om te gaan kijken.

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3
Samwisegamgee schreef:
Marijn Vriens schreef:

Ierland zo mooi daar

Ga je daar vaker heen?

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
Marijn Vriens schreef:
Samwisegamgee schreef:
Marijn Vriens schreef:

Ierland zo mooi daar

Ga je daar vaker heen?

Nee helaas niet zou het wel heel graag willen

ervarings beertje
Forum|alt.badge.img+2

hey hey! ik ben jeroen 29 jaar uit brabant, ook erg introvert maar wel gezellig. Wat voor muziek maak je en met instrument? ik ben zelf vocalist helaas niet meer in een bandje ^^

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 21 november 2024
Samwisegamgee schreef:
Morze72 schreef:

Hey Sam! 

ierland lijkt me ook ontzettend leuk om naar toe te gaan, ben je ook toevallig in een irish pub geweest? :)

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
ervarings beertje schreef:

hey hey! ik ben jeroen 29 jaar uit brabant, ook erg introvert maar wel gezellig. Wat voor muziek maak je en met instrument? ik ben zelf vocalist helaas niet meer in een bandje ^^

Hoi hoi, ik zing zelf heel graag met mijn band October rust doe ik rock, grunge en metal covers en alleen zing ik rock, Country en folk muziek ik schrijf voornamelijk nummers maar maak ze eigenlijk nooit af🤣

Samwisegamgee
Forum|alt.badge.img+2
Morze72 schreef:
Samwisegamgee schreef:
Morze72 schreef:

Hey Sam! 

ierland lijkt me ook ontzettend leuk om naar toe te gaan, ben je ook toevallig in een irish pub geweest? :)

Ja was erg gezellig ;)

ervarings beertje
Forum|alt.badge.img+2

Ah geweldig ! als je ooit hulp nodig hebt met nummers ! wil graag helpen !

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen