Skip to main content

Even voorstellen: Maaike, 25 jaar, omgeving Den Bosch

• 3 april 2024
  • 8 reacties
  • 325 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben Maaike, 25 jaar en woon in de omgeving van Den Bosch. Ik ben op zoek naar (nieuwe) vrienden om gezellig te kletsen of leuke dingen mee te doen. 

Mijn hobby's zijn o.a. badmintonnen, sporten, lezen, spelletjes spelen en wandelen, maar ook voor andere ideeën/activiteiten sta ik zeker open. 

Woon je in de omgeving van Den Bosch en lijkt het je leuk om een keer samen te gaan wandelen, sporten, gewoon gezellig te kletsen of iets anders leuks te doen? Stuur me dan een berichtje! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 3 april 2024

Haay Maaike,

Welkom! Leuk dat je hier bent gekomen😊. Je hebt veel variaties in je hobby's. 

Doe je al lang aan badmintonnen?

apal036
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 april 2024

Heey!

Ik hou ook van lezen, spelletjes en wandelen. En natuurlijk nog wel van meer.

Ik ben 20 en woon in Almere maar kan makkelijk reizen.

Als het je leuk lijkt om een keer wat samen te plannen of gewoon te chatten, mag je me een priveberichtje sturen! :)

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 3 april 2024

Ik heb wel interesse! Woon zelf in Oss!

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 6 april 2024
Roseceous schreef:

Haay Maaike,

Welkom! Leuk dat je hier bent gekomen😊. Je hebt veel variaties in je hobby's. 

Doe je al lang aan badmintonnen?

Ja, ik badminton al ruim 10 jaar. 😀

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 25 april 2024

Hoi Maaike! 

wat een leuke hobbies! Badminton vond ik ook altijd heel leuk, maar helaas heb ik niet zo’n goede hand-oog coördinatie. Ik lees ook graag en doe ook graag spelletjes, alleen niemand in mijn omgeving vind dat zo leuk. 
Ik ben zelf in Tilburg gaan wonen, maar dat is vlakbij Den Bosch en reizen vind ik niet erg.

als je het leuk vindt om een keer iets te ondernemen of te kletsen mag je me een berichtje sturen! 

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 25 april 2024

Hoiii maaike woon  in de stad oss denbosch is voormij dichtbij!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 mei 2024

Hey Maaike,

Momenteel woon ik (27j) in Zaltbommel. Het lijkt me leuk om keer een bordspelletje te doen. Badmintonnen lijkt me ook leuk! Is wel tijdje geleden voor me.

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 23 mei 2024

Hi Maaike, ik ben 22 jaar oud en woon net iets onder Den Bosch. Ik hou ook graag van sporten en ben graag iemand die een spelletje speelt of wat gaat drinken op het terras. Mocht je contact willen let me know! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen