Skip to main content

even voorstellen: Lauren 23 omgeving Pijnacker

• 18 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 276 × bekeken

Lauren
Forum|alt.badge.img+5

Hoi! 

Mijn naam is Lauren en ben 23 jaar oud. Ik heb al eerder een keer een berichtje op JoinUs gezet, maar dacht: Let's try again :)

Merk namelijk dat ik afgelopen tijd dat ik me een beetje alleen voel, de contacten die ik had zijn allemaal verwaterd… 

Even wat over mezelf:

Ik ben dus Lauren, ik ben 23 jaar oud en woon sinds kort met mijn vriend en hond in Pijnacker. Ik vind het leuk om te lezen, diamond paintings te maken en gezellig te terrassen / winkelen.

Het lijkt me erg gezellig om met je te ontmoeten en een vriendschap op te bouwen! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Laura12345
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 19 augustus 2023

Hi Lauren,

Leuk! Wat voor boeken lees je vooral?

Ik herken veel in je verhaal en ben ook op zoek naar een nieuwe vriendschap om af en toe gezellige dingen mee te doen, dus mocht je het leuk vinden om te kletsen. Stuur mij een berichtje! :)

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 21 augustus 2023

Hey! Wat lees je vooral? Ik ben zelf ook echt een boekenworm, vooral een fan van thrillers en graphic novels :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen