Skip to main content

Even voorstellen Joost, 25 jaar, Arnhem

• 31 maart 2024
  • 4 reacties
  • 153 × bekeken

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben Joost ik ben 25 jaar en woon sinds kort in Arnhem. Ik heb een beperking zit in een rolstoel dat even kort gezegd als iemand er verder iets over wil weten stuur dan vooral een prive bericht. Mijn hobbys zijn Series kijken lezen vooral Fantasy en muziek luisteren spelletjes doen vindt ik ook leuk.boeken en thrillers. Mijn interesses zijn geschiedenis wereld religies politiek en filosofie.En ik doe ook vrijwilligers werk als animatieteam. Ik zoek graag vrienden binnen Arnhem of Nijmegen.

Als iemand met mijn contact wil opnemen mag dat!!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

• 0 reacties
  • 31 maart 2024

Hoi Joost, ik vind dat je leuke hobbies hebt! En gaaf dat je in een animatieteam werkt. Welke soort fantasy series en boeken vindt je leuk? Ik ben zelf fan van Marvel, Harry Potter, Star Wars, Percy Jackson en Lord of The Rings. Wat voor muziek en games vindt je leuk? Ik vind allerlei genres leuk, maar voornamelijk rock muziek. Voor games speel ik vaak Fifa, need for Speed, Call of Duty en Hogwarts Legacy.

​​​​

​​​

​​

​​ 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 31 maart 2024

Hoi @Joost Stolk, ik woon helaas niet dicht bij Arnhem of Nijmegen, wel leuke hobbies heb je. Hopelijk vind je snel waar je naar opzoek bent! 

P.s Ik heb de titel van je topic aangepast, zo ben je beter vindbaar 🤗

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 3 reacties
  • 1 april 2024
Stef3 schreef:

Hoi Joost, ik vind dat je leuke hobbies hebt! En gaaf dat je in een animatieteam werkt. Welke soort fantasy series en boeken vindt je leuk? Ik ben zelf fan van Marvel, Harry Potter, Star Wars, Percy Jackson en Lord of The Rings. Wat voor muziek en games vindt je leuk? Ik vind allerlei genres leuk, maar voornamelijk rock muziek. Voor games speel ik vaak Fifa, need for Speed, Call of Duty en Hogwarts Legacy.

​​​​

​​​

​​

​​ 

Hoi Stef3 bedankt voor je reactie! Over Fantasy zou ik heb bijna alles gezien of gelezen wat jij ook gelezen of gezien hebt. Ik speel soms nog wel rts games zoals Total War en civ en fifa kwa muziek zit ik in het metal genre beetje power metal symfonische metal past ook wel een beetje bij het Fantasy genre. Ik kan nog meer zeggen dat zou ik liever eerst via video bellen of zo doen als je dat wilt natuurlijk want als ik te lang typ maak ik een beetje fouten:⁠-⁠)

• 0 reacties
  • 1 april 2024

@Joost Stolk Goedenavond Joost, dat is gaaf! Ik kom niet vaak mensen tegen die net zo als mij van fantasy houden. Ik ben meer van de rock, maar metal vind ik ook leuk. Welke bands vind jij tof? Videobellen doe ik eerlijk gezegd niet zo vaak, maar ik wil je wel best mijn emailadres geven of Discord, maar weet niet of je daar dan wat aan hebt?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen