Skip to main content

Even voorstellen: Jim, 25 jaar, Hengelo

• 1 juni 2024
  • 0 reacties
  • 45 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, mijn naam is Jim, 25 jaar op dit moment en woon in Hengelo. 

Mijn hobby's zijn leuke plaatsen/activiteiten bezoeken met vrienden, filmen/vloggen, drummen, muziek, fotograferen, Youtube en een beetje gamen (R6S vooral). Sinds 2022 mijn opleiding in ICT afgerond en het werkleven ingegaan.

Sinds maart dit jaar woon ik op mezelf en tot nu toe beviel dat goed, totdat ik moest stoppen bij mijn werk in ICT support omdat dit teveel stress/spanningshoofdpijn gaf. Nu valt er ineens een flink van vrije tijd en heb ik gemerkt hoe belangrijk regelmatig sociaal contact voor me geweest is. 
Ik heb de luxe dat ik nog diverse vrienden heb, waaronder een vriendengroep, maar deze wonen allemaal in het westen van Nederland (in 2023 ben ik meeverhuisd met mijn ouders naar Twente). 
Om deze reden zou graag mensen willen leren kennen die in omgeving Twente wonen (daarbuiten mag zeker ook wel hoor), en lijkt het me leuk om samen gezamenlijke interesses en/of activiteiten te delen. 

Waar je het meest blij mee kan maken, is op pad gaan naar een leuke plaats of een leuke activiteit (dierentuin, iets van spel/games, fotograferen/filmen, gamen). Maar goed wie weet zijn er nog dingen waar ik niet aan gedacht had. 
Ik hou andere topics in de gaten, maar aarzel niet om te reageren als je contact wilt nemen!
Gr Jim!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen