Skip to main content

Even voorstellen! Jesse (23, Utrecht)

• 1 september 2023
  • 6 reacties
  • 335 × bekeken

Simone_
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal! Mijn naam is Simone, ik ben 23 jaar, en ik woon in omgeving Utrecht. Al mijn vrienden wonen vanwege hun studies in andere delen van Nederland, en mijn vriend woont in Brazilië. Daarom wil ik graag nieuwe mensen leren kennen!

Ik hou van wandelen (het liefst in de bergen, maar je moet wat in Nederland), rpg/bordspellen spelen, musea en dierentuinen bezoeken, en haken. Ik luister naar zo ongeveer alle muziek, waaronder k-pop, klassieke muziek, en rock/new wave zoals Depeche Mode en Talking Heads. Mijn favoriete TV series zijn Peaky Blinders, Heartstopper, en Air Crash Investigation. Verder ben ik ook super geinteresseerd in vliegtuigen (spotten en avionics) en Formule 1.

Mocht je het leuk vinden om een keer te praten, naar de dierentuin te gaan, vliegtuigen te spotten, of Formule 1 te kijken (als je het niet erg vindt dat ik geen fan ben van Max, sorry!), voel je vrij om een berichtje te sturen! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 september 2023

Heey Simone, Renze hier! 

Leuk dat je hebt aangemeld hier op de community. Het eerste wat mij opvalt is dat je favoriete tv programma's hebt. De meeste van onze leeftijd (ik ben 25) kijken nauwelijks tv 😅. Hoewel als ik doelloos aan het zappen ben dan kom ik ook vaak uit bij air crash investigation. Maar hoe kan het dat je een LAT relatie hebt met je vriend in Brazilië?!😶. Ik dacht dat mijn vriendin ver weg woonde 😅. Die woont ook in Utrecht, ik woon zelf in omgeving Haarlem/Alkmaar. 

Maar je hebt dus ook iets met vliegtuig spotten. Ben je vaak te vinden op of in omgeving van Schiphol?

Simone_
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 2 september 2023
Renze Snoek schreef:

Heey Simone, Renze hier! 

Leuk dat je hebt aangemeld hier op de community. Het eerste wat mij opvalt is dat je favoriete tv programma's hebt. De meeste van onze leeftijd (ik ben 25) kijken nauwelijks tv 😅. Hoewel als ik doelloos aan het zappen ben dan kom ik ook vaak uit bij air crash investigation. Maar hoe kan het dat je een LAT relatie hebt met je vriend in Brazilië?!😶. Ik dacht dat mijn vriendin ver weg woonde 😅. Die woont ook in Utrecht, ik woon zelf in omgeving Haarlem/Alkmaar. 

Maar je hebt dus ook iets met vliegtuig spotten. Ben je vaak te vinden op of in omgeving van Schiphol?

Hoi Renze!

Ja hahah ACI kijk ik al super lang, toen TV shows nog wat populairder waren. Op één punt kon ik nauwelijks nog uitzendingen vinden die ik nog niet gezien had. Inmiddels zijn er al veel meer seizoenen en heb ik nog genoeg om uit te kiezen. Leuk dat je ook wel eens ACI gezien hebt! Het is echt mijn favoriete programma ooit :D Welke shows kijk je nog meer?

Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij in Nederland op vakantie was! Hij komt uit Brazilië en daar woont hij nu dan ook, maar hij is van plan om naar Nederland te komen zodra hij klaar is met studeren. We videobellen wel super vaak, dat is hoe we het volhouden haha! Hoe ver weg woont jouw vriendin dan?

En yes ik ga vrij vaak naar Schiphol. Gelukkig is het één van de beste airports om te spotten! Voor de beste spotplekken heb je een auto nodig, maar het panoramaplatform waar je alle gates kan zien is ook niet slecht :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 september 2023

Hoi Simone, 

Je bericht zo te lezen ziet er interessant uit. Vaste interesses heb ik weinig want vind alles wel leuk als het maar met een gezellig iemand is. Maar als ik toch wat moet opnoemen houd ik van sporte en bewegen en zit ik zelden stil, als ik stil zit vind ik het fijn om te lezen of een serie te kijken. Ik ben alleen sinds kort verhuist naar Nieuwegein en heb dus geen vrienden in de buurt om dit mee te doen, lijkt het je leuk eens samen wat te doen? 

Gr Sanna

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 4 september 2023
Simone_ schreef:
Renze Snoek schreef:

Heey Simone, Renze hier! 

Hoi Renze!

Ja hahah ACI kijk ik al super lang, toen TV shows nog wat populairder waren. Op één punt kon ik nauwelijks nog uitzendingen vinden die ik nog niet gezien had. Inmiddels zijn er al veel meer seizoenen en heb ik nog genoeg om uit te kiezen. Leuk dat je ook wel eens ACI gezien hebt! Het is echt mijn favoriete programma ooit :D Welke shows kijk je nog meer?

Ik heb mijn vriend leren kennen toen hij in Nederland op vakantie was! Hij komt uit Brazilië en daar woont hij nu dan ook, maar hij is van plan om naar Nederland te komen zodra hij klaar is met studeren. We videobellen wel super vaak, dat is hoe we het volhouden haha! Hoe ver weg woont jouw vriendin dan?

En yes ik ga vrij vaak naar Schiphol. Gelukkig is het één van de beste airports om te spotten! Voor de beste spotplekken heb je een auto nodig, maar het panoramaplatform waar je alle gates kan zien is ook niet slecht :)

Haai Simone! 

Hahah leuk dat je zoveel tv shows keek vroeger. Dat deed ik ook. Vroeger bleef ik thuis als bijvoorbeeld Flikken Maastricht op tv was hahah. Nu kijk ik vooral programma's en series terug op npo en videoland voornamelijk. Laatste tijd kijk ik veel naar Help Mijn Man Is Klusser. Denk dat het meer met mijn leeftijd te maken heeft dat ik meer naar dat soort programma's kijk en het oprecht leuk vind hahaha.

Mijn vriendin en ik zijn nu iets meer dan een jaar samen. Dar ik haar leerde kennen woonde zij nog in Groningen. Nu is zij verhuisd naar haar ouders in de stad Utrecht. Ietsje dichterbij maar evengoed van deur tot deur 2 uur. Voorheen was het meer dan 3.5u (zonder vertraging).

Ik ken Schiphol inmiddels ook een beetje. De polderbaan staat vaak vol met spotters haha. Vroeger toen pokemon go nog een hype was, was daar juist ook zo'n hotspot. En het panoramaterras ben ik pas geleden bij toeval nog geweest met mijn vriendin. Best gaaf om zo over schiphol heen te kijken. Bij de Aalsmeerderbaan kan je nog redelijk makkelijk met het ov komen, en daar heb je tenminste een mcdonalds :)

Romantisch hoe jij je vriend hebt leren kennen. Misschien mag je binnenkort wel bij All You Need Is Love mee reizen naar Brazilië hahaha

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 reacties
  • 5 september 2023

Hi! Gaaf om te zien dat je geïnteresseerd bent in vliegtuigen, ik kijk zelf ook heel vaak documentaires over vliegtuigongelukken en hoe die voorkomen konden worden! Heel boeiend, maar het heeft me wel wat vliegangst opgeleverd haha :,) 

Ik bezocht vroeger Schiphol best vaak omdat mijn vader er een tijdje werkte, maar de afgelopen jaren wat minder :( Vliegtuigen spotten blijft wel echt gaaf om te doen, misschien wel leuker dan zelf op vakantie te gaan haha

Jesse'
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 19 reacties
  • 12 september 2023

Hey Simone 

Ik las dat je het ook leuk vindt om op schiphol vliegtuigen te spotten, toevallig was ik vroeger ook echt van het vliegtuigen spotten nu iets minder maar vindt het nog steeds leuk om te doen.

Ik woon in de buurt van Schiphol dus als je het leuk lijkt kunnen we misschien een keer afspreken om mekaar beter te leren kennen.

Gr Jesse 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen