Skip to main content

Even voorstellen Jason 23 jaar uit Barendrecht (Regio Rotterdam)

• 28 juni 2023
  • 5 reacties
  • 148 × bekeken

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3

Hallo lezer,

Hierbij wil ik mij graag even voorstellen.

Ik ben Jason 23 jaar uit Barendrecht (regio Rotterdam). Het afgelopen jaar heb ik best een lastig jaar gehad waarbij ik onder andere veel heb gezeten met eenzaamheid maar we zijn op de goede weg.
Ik werk en ik leer in de elektrotechniek. Ik heb een grote passie voor eten en ga graag uit eten (tsja wie niet??) en ik ben veel bezig met het vinden van nieuwe toffe plekken om wat te gaan eten of drinken. Naast eten game ik wel eens al is dat de laatste tijd wat minder (PC en Switch). Ook ben ik sinds kort bezig met modelbouw.

Ik ben hier om te kijken wat dit mij kan brengen en heb er voor de rest totaal geen verwachtingen van. Ook ben ik te vinden op de Discord server al heb ik daar nog niks gezegd. Ik hoop de komende tijd veel aan mezelf te kunnen werken en te kunnen werken aan een mooie toekomst.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 28 juni 2023

Hi Jason, welkom! :-)

Het lijkt alsof je een aardig gevuld leven hebt. Vooral dat je hard aan het werk bent in de elektrotechniek. Dat zal zeker een goede basis kunnen zijn voor een mooie toekomst!

Ook lees ik dat je van eten houd en graag uit eten gaat. Ga je vaak met mensen uiteten?

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 14 reacties
  • 29 juni 2023

Hi Renze,

Ja dat klopt opzich wel probeer mezelf veel bezig te houden. Toch blijven er veel eenzame uurtjes.

Ik ga inderdaad vaak uiteten en uitlunchen lukt wel minimaal 1 keer per week en zelfs 2. Ik ga eigenlijk altijd met mijn vriendin omdat ik verder niet echt mensen om mij heen heb.

SlaapkopAmy
Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 35 reacties
  • 30 juni 2023

Hey Jason,

Welkom op de community :)

Wat voor games speel je voornamelijk als je aan het gamen bent? En in welke deel van barendrecht woon je? Het oude gedeelte? (Kant van de centrum) of de nieuwe gedeelte? (kant van de trambaan)

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 14 reacties
  • 30 juni 2023

Hoi Amy,

Ik speel de laatste tijd vooral League of Legends maar in periodes van het jaar komen ook minecraft, call of duty en Rainbow Six Siege voor.

Ik woon in het oude gedeelte bij het trein station in de buurt.

Edgar
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 30 juni 2023

ik speel ook league of legends, mischien kunnen we een keer samen gamen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen