Skip to main content

Even voorstellen :) Indra

Forum|alt.badge.img+1

Hi! Ik ben Indra en ik ben nieuw op de community :) mijn hobby’s zijn lezen, gamen, muziek luisteren en Dungeons & Dragons. Ik hou vooral van story-driven fantasygames zoals Final Fantasy (waarvan ik de muziek ook ontzettend tof vind), maar ik kan ook genieten van cozy games als Spiritfarer en Animal Crossing. Ik luister vooral oudere muziek, 60s-90s ongeveer. Ik lees ook veel fantasy, dus mocht iemand over lezen, gamen, muziek of TTRPG willen praten mag je me altijd een berichtje sturen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

We hebben dezelfde hobby's zo te lezen. Leuk! Ik speel sinds een aantal maanden Dungeons & Dragons met ontzettend veel plezier, ik lees ook veel fantasy; high fantasy, duistere fantasy en historische fantasy noem maar op.

Welke boeken heb je tot nu toe gelezen in het fantasy genre?

Heb je weleens The Witcher 3: Wild Hunt gespeeld? De keuzes die je in die game maakt beïnvloeden het enorme verhaal en hebben een vrij grote impact. Er is ook een boekenreeks van (heroïsche fantasy) van Andrzej Sapkowski, games gebaseerd op de boeken en een Netflix serie dat zich ook (probeert) te baseren op de boeken.

Wat voor soort karakter speel jij in je Dungeons & Dragons sessies?

Ik denk dat als je Dungeons & Dragons leuk vindt, je The Legend Of Vox Machina, een serie gebaseerd op de Dungeons & Dragons sessies van een groep genaamd Critical Role ook leuk zal gaan vinden?

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 95 reacties
  • 5 juli 2023

Hoi Indra

Welkom op de community!

Jersey
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 10 juli 2023

Welkom !

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen