Skip to main content

Even voorstellen: Eva, 25, omgeving Kampen/Zwolle

• 20 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 149 × bekeken

e.lme
Forum|alt.badge.img

Hoi hoi! Ik ben Eva, 25 jaar en werk in de GGz op een woongroep in Lelystad. In mijn professionele leven vind ik het helemaal niet lastig om contact met mensen aan te gaan. Dat vind ik het leukste gedeelte van het werk. Toch heb ik hier in mijn privé leven ontzettend veel moeite mee. Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten, maar ben hier vrij angstig in. Via deze manier zou ik dus graag willen proberen om nieuwe mensen te ontmoeten! Ik ben iemand die het leuk vindt om te wandelen en mooie plekken in de natuur op te zoeken. Ook speel ik gitaar en ga ik goed op een potje gamen. Verder weet ik niet heel goed hoe ik mezelf nog wat meer moet voorstellen.. Hoe dan ook hoop ik dat ik hier op de goede plek zit om leuke mensen te ontmoeten! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 24 oktober 2024

Hey Eva, welkom op de community.

die scheiding tussen werk en privé is bij ook heel sterk aanwezig, voor mijn werk bel ik veel met klanten, en komt ik soms ook bij de mensen thuis. geen enkel probleem tijdens mijn werk, lastig tijdens privé tijd. ik denk dat dat komt omdat ik tijdens werk praat en handel niet als mijzelf, maar namens het bedrijf waarvoor ik werk, die relatie met klanten is dan heel anders, ik ben dan niet Corné, maar ben dan gewoon 1 van de 30 werknemers die die namens het bedrijf de internetverbinding kom aansluiten. 

hoe verklaar jij die scheiding?

wandelen in de natuur vind ik zelf ook erg leuk om te doen, ken alleen niet veel natuur in de omgeving kampen, behalve het uitzicht vanaf de n50 en de A28, maar dat is denk ik niet de natuur die jij bedoelt, wat zijn daar voor mooie plekken te vinden? zelf kom ik uit Friesland en hier is het prachtig moet ik zegen.

verder speel zelf piano, dat ook overwogen? of vind je gitaar mooiere klanken geven? of fijner spelen? het is in ieder geval wel een stuk handzamer want een piano pak je er niet "even” gemakkelijk erbij

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen