Skip to main content

Even voorstellen: Eva, 18

• 16 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 159 × bekeken

Eva011
Forum|alt.badge.img+6

Hoi iedereen,

Ik ben Eva, ik ben 18 jaar en ik zit nu in mijn eerste jaar op de studie Social Work. Mijn hobby's zijn lezen, festivals en shoppen. Ik lees graag van die cheesy romans en spendeer verder graag tijd met mijn hond Pepper (Franse Bulldog/Jack Russel). Ik kom hier het team van join us versterken als Booster en Moderator, dus je zult vast nog meer van me zien komende tijd! 💪

P.s. als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen in de reacties 😊

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 16 oktober 2024

Wil best wel met je praten en vrienden worden ?

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 oktober 2024

Hoi @Eva011, welkom in het team! Wat een leuke naam voor een hond. En ik lees dat je houd van cheesy romans 🧀, ik ben zelf een beetje gestopt met lezen, maar wil d’r zeker weer in komen. Heb je aanraders voor me? Ik vind het altijd zo heerlijk om lekker helemaal in een boek te verdwijnen, weet niet of je dat herkent. Even helemaal van de wereld en leven in de fantasie van het boek. Helaas heb ik het de afgelopen tijd zo druk gehad dat ik niet meer de rust d’r voor had. Hopelijk kan ik het snel well weer oppakken, is soms zo heerlijk om even geen telefoon en gewoon te lezen :)

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 oktober 2024

Hey Chris, wat leuk dat je met me wil praten :D, heb jij dezelfde hobby's?

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 oktober 2024

Hey KitCat, Super leuk dat je reageert! Ik heb zeker wat aanraders, maar ze zijn wel allemaal in het engels 😶. Ik vind The Deal van Elle Kennedy echt super leuk en ik vind The Windy City series van Liz Tomforde ook echt top :D. Heb jij toevallig nog aanraders voor mij? Ik ben nu al mijn boeken gewoon opnieuw aan het lezen, omdat ik geen nieuwe wil zoeken hahaha

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 oktober 2024
Eva011 schreef:

Heb jij toevallig nog aanraders voor mij? 

Jazeker, ik weet niet of je houd van fantasy. Maar het boek “School of good and evil” is zeker een aanrader. Dit is ook een Engels boek. Ik lees eigenlijk alleen maar Engels XD. Vind ik veel fijner als Nederlands. 😅

Maar ik heb nog wel een aanrader voor je. “The One” is ook echt goed. Van beide boeken zijn ook verfilmd. De verfilming is ook goed 🤗, allemaal zeker een aanrader om te kijken/lezen. 

Ik weet niet of je deze kent: “Wheel of Time”. Fantastische boeken reeks. Zeker aan te raden :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen