Skip to main content

Even voorstellen: Daan, 21

• 16 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 133 × bekeken

daan_v
Forum|alt.badge.img+3

Hoi! 

Mijn naam is Daan, ik ben 21 jaar oud en volg de studie Social Work (jaar 1). 

In mijn vrije tijd ben ik o.a. actief bij mijn studentenvereniging, waar ik tweedejaars lid ben. Deze vereniging is mijn ‘gekozen familie’. Zo woon ik ook in een verenigingshuis met 6 schatten van huisgenoten waarmee ik bijna dagelijks samen eet en toffe activiteiten onderneem. 💙

Verder doe ik aan musical, speel ik percussie in een band en maak/luister ik graag muziek (ik speel piano, ik drum en ik zing).🎤🥁🎹🎼

Ook ga ik graag naar festivals, hier ben ik meestal midden op de dansvloer te vinden.💃🏼

Ik lees graag en vervul af en toe de rol van audiovrouw/figurant bij filmproducties.🎬📖🎥

Als laatst ben ik 2 keer per week in de sportschool te vinden (als ik hier de tijd nog voor kan vinden 😝🏋🏼).

Komende tijd kom ik het Moderator-team van Join Us versterken. 😁

Als je een vraag voor me hebt, aarzel niet om hem te stellen! 🤗

Liefs, Daan 🙋🏼

4 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 17 oktober 2024

Hoi @daan_v, welkom in het team. Gaaf zeg dat je aan musicals doet. Vond ik op de lagere school ook altijd zo leuk. Welke heb je onder andere gespeeld? Ik lees ook dat je muzikaal bent. Ik heb ook een gitaar helaas heb ik het doorzettingsvermogen hierin van een aardappel en heb al jaren niet meer gespeelt. Moet ik ook maar weer eens oppakken 😅. Ook zie ik dat je af en toe figurant bent. Wat houd dat in? Klinkt wel super interessant. 🤗

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 oktober 2024

Hey Daan, super leuk dat je naar festivals gaat! Wat is je favoriete muziekgenre?

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 30 reacties
  • 17 oktober 2024
KitCat schreef:

Hoi @daan_v, welkom in het team. Gaaf zeg dat je aan musicals doet. Vond ik op de lagere school ook altijd zo leuk. Welke heb je onder andere gespeeld? Ik lees ook dat je muzikaal bent. Ik heb ook een gitaar helaas heb ik het doorzettingsvermogen hierin van een aardappel en heb al jaren niet meer gespeelt. Moet ik ook maar weer eens oppakken 😅. Ook zie ik dat je af en toe figurant bent. Wat houd dat in? Klinkt wel super interessant. 🤗

​Hoi @KitCat , dankjewel! Mijn favoriete show was toch wel Footloose, hierin speelde ik de vrouwelijke hoofdrol (Ariel). Deze rol en show hebben nog steeds een speciaal plekje🫶🏻. Leuk dat jij ook muzikaal bent! Alles op je eigen tempo, toch? Wat voor muziek maak je? 🎸 ik figureer inderdaad af en toe in films, dan speel ik dus rollen zonder tekst die de film opvullen, bijv. mensen op de achtergrond. Ook speel ik wel eens een bijrol, dan heb ik wel een kleine rol met tekst. Ik vind acteren super leuk om te doen dus vind dat ook echt te gek!

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 30 reacties
  • 17 oktober 2024
Eva011 schreef:

Hey Daan, super leuk dat je naar festivals gaat! Wat is je favoriete muziekgenre?

Hi! 

Als ik moet kiezen ga ik denk ik voor rock, vooral die old goldies, maar ik vind erg veel genres leuk. Ik houd ook erg van disco, drum & base, sommige house/techno/hardcore. Eigenlijk van alles. En de jouwe? 🤩

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen