Skip to main content

Even voorstellen Bram16

• 1 juni 2024
  • 2 reacties
  • 46 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi

Ik ben Bram, 16 jaar en zoek leuke jongens en meiden om mee te kletsen.

Je mag me altijd een berichtje sturen.

Groetjes 

Bram16.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 1 juni 2024

Heyy @Bram16! Welkom op de community. Wellicht leuk om wat meer informatie over jezelf te geven, zodat andere ook gemakkelijker kunnen kijken of het klikt :)

Bijvoorbeeld: Wat doe je in je dagelijkse leven? Zit je nog op school… of..? Wat voor hobbies heb je? En er is vast nog veel meer te vertellen 🤗

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 1 juni 2024
Starberry schreef:

Heyy @Bram16! Welkom op de community. Wellicht leuk om wat meer informatie over jezelf te geven, zodat andere ook gemakkelijker kunnen kijken of het klikt :)

Bijvoorbeeld: Wat doe je in je dagelijkse leven? Zit je nog op school… of..? Wat voor hobbies heb je? En er is vast nog veel meer te vertellen 🤗

Ik zit nog op school in mijn laatste jaar. Ik weet nog niet wat ik wil gaan doen.

Mijn hobbies zijn vliegtuigen en auto en motorsport en verder moet je het maar vragen want er moet ook nog wat te kletsen over blijven

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen