Skip to main content

Even voorstellen :), Bram, 22 jaar

• 17 oktober 2024
  • 10 reacties
  • 165 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hey!

Mijn naam is Bram, ik ben 22 jaar en volg momenteel de studie social work. Voor deze studie moet ik stage lopen en daarom zal ik bij join us een rol van moderator uitvoeren. Ik kan niet wachten om jullie te ontmoeten!

Mijn interesses/hobby's zijn: Sporten ( denk hierbij aan voetbal en F1) , Sleutelen aan brommers ( gilera runner en Gilera typhoon), netflix series bingewatchen ( Stranger Things en Harry Potter staat nog steeds op repeat :)) en met vrienden op pad gaan. Daarnaast ben ik een echte auto fanaat. ik game ook met regelmaat, ik speel vooral fifa, of Valorant.

Je mag me gerust een berichtje sturen als je vragen hebt of als je het ergens over wilt hebben.

Tot snel!

Bram :)

10 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 oktober 2024

Hey Bram, Ik heb je titel even aangepast :)

Forum|alt.badge.img+3

Hey Bram waar kom je vandaan?

Groetjes Nick

Forum|alt.badge.img+5

Hey Nick,

Wat leuk dat je reageert! Ik kom uit omgeving Eindhoven. Ben dus een echte Brabo :). Uit welke omgeving kom jij?

Groetjes Bram

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 oktober 2024

Hoi @BramStudentAvans, welkom in het team! Ik lees dat je houd van F1. Is ook wel erg gaaf. Ben je wel eens naar een race geweest? De serie Stranger Things is bij mij ook regelmatig op repeat hoor. Echt een goede. Ik ben zelf meer van de Fortnite, maar Valorant is ook zeker leuk spel :) Wat vind je het leukste aan het spel?

Forum|alt.badge.img+3
BramStudentAvans schreef:

Hey Nick,

Wat leuk dat je reageert! Ik kom uit omgeving Eindhoven. Ben dus een echte Brabo :). Uit welke omgeving kom jij?

Groetjes Bram

Ook een echte brabo hier. Omgeving Breda ;)

Forum|alt.badge.img+5

@KitCat dankjewel! Ik ben een aantal keer naar SPA geweest in België en ook nog in Zandvoort. Waren hele gave ervaringen! Het geluid van een F1 auto is ongekend :).

Valorant vind ik vooral leuk omdat meerdere mensen om mij heen het ook spelen, hierdoor speel ik het bijna nooit alleen en heb ik mensen om mee te kletsen. Daarnaast is het spel ook heel gevarieerd in karakters, die afwisseling daar in vind ik ook erg leuk!

Fortnite heb ik ook een tijdje gespeeld, hoelang speel jij het al?

Forum|alt.badge.img+5

@Nickjuhh 2005  Kijk eens aan! Wat leuk :). Breda ben ik nog nooit geweest maar ik hoor er mooie verhalen over. Als echte Brabo ben je wel fan van PSV toch ;)?

Forum|alt.badge.img+5

@Eva011 dankjewel voor de feedback! :)

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 oktober 2024
BramStudentAvans schreef:

Fortnite heb ik ook een tijdje gespeeld, hoelang speel jij het al?

Nog niet zo heel erg lang om eerlijk te zijn. Ik ben d’r in gerold door Join Us eigenlijk. We hadden een game avond tijdens de hangout en we gingen Fortnite spelen. Ik kende het spel niet en dacht, laat ik het eens uitproberen. Was eigenlijk best leuk XD. Sindsdien ben ik het gaan no lifen. Ik vind het leukste d’r aan dat je het samen kan spelen, bijv in een hangout. Wellicht kunnen we het wel een keertje samen doen als je een keertje in de hangout komt :)

Forum|alt.badge.img+5

@KitCat wat leuk dat Join us jou dit heeft gebracht! :). We kunnen wel eens samen spelen, vind ik alleen maar leuk! Ik zal binnenkort wel een hangout joinen. Je mag me ook gerust een keer een berichtje sturen om samen te gamen. 

ik heb fortnite een tijd geleden gespeeld toen het net uit was, heb het recent niet meer gespeeld, maar denk dat ik het nog wel kan :) 

weet zeker dat we een potje gaan winnen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen