Skip to main content

Even voorstellen: Afanaisa, 22 jaar :)

• 6 november 2024
  • 4 reacties
  • 134 × bekeken

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 84 reacties

Hoi!

Mijn naam is Afanaisa, ben 22 jaar en studeer momenteel Social Work op Avans. Ik ben naast mijn studie veel bezig met basketballen. Ik train zelf 2x in de week en daarnaast ben ik ook nog coach van een jong meiden team. Ik vind het dan ook erg prettig om lekker te bewegen! Naast basketballen hou ik van dansen, muziek luisteren, films en series kijken en afspreken met vrienden 😊. Ook heel belangrijk voor mij zijn mijn twee katten Pudding en Champ (ben een echt kattenmens maar hou in principe van alle diertjes).

Ik zou mezelf omschrijven als een vrij open persoon en daarom vind ik het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Iedereen is anders en uniek en daar kan je natuurlijk alleen maar van leren.

De komende tijd zal ik hier het team van Join Us versterken als Moderator. Als jullie nog meer vragen hebben mag je die gerust stellen!

Groetjes,

Afanaisa 😊

4 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 november 2024

Hey Afanaisa,

Super leuk dat je het team komt versterken :D

Ik zie dat je graag muziek luistert, wie is je favoriete artiest?

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 84 reacties
  • 7 november 2024

Hey Eva,

Ik luister echt van alles! De genres die ik het meest beluister zijn dan toch wel: Pop, R&B, Hiphop, Kpop, afro en latin. Op het moment is mijn favoriete artiest Everglow 😊

Waar luister jij naar?

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 12 november 2024

Hallo @Affie ik had helemaal niet gezien dat we nog een collega d'r bij hebben. Welkom en wat een grappig katten namen. Ik heb ook twee katten. 

Zit je trouwens al in onze discord server?

Zo join je onze discord

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

Hoi, geen probleem😆 Ik zit al wel in de discord server ja! Wat leuk dat je ook twee katten hebt, hoe heten die van jou? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen