Skip to main content

Even voorstellen! :)

• 4 maart 2022
  • 6 reacties
  • 201 × bekeken

Kayleigh02

Heyyy! Ik ben Kayleigh, ik ben momenteel 19 jaar oud, woonachtig in Helmond en ik volg de opleiding sociaal werker (in Eindhoven), ik ga volgend jaar doorstuderen in Den Bosch, dus hoop daar uiteraard ook nieuwe vriendinnen te maken! Maar nu gaat het gewoon even wat moeilijker voor mij, wegens Corona en vriendschappen die ik helaas moest beëindigen, omdat ze niet goed voor mij waren. Ik mis het ook een beetje om met vriendinnen af te spreken en ik zit hierdoor best vaak binnen. 

Wat is voornamelijk in een vriendschap zoek zijn:

Vrienden waarop ik kan bouwen en die ik gewoon kan vertrouwen. Ik vind het ook fijn om goede gesprekken te hebben met mijn vriendinnen. Ook vind ik het leuk om dingen te ondernemen (zoals een museum bezoeken, opstap gaan en een terrasje pakken, ik sta wel overal voor open!) en natuurlijk is het leuk om gewoon een vriendschappelijk bezoekje aan elkaar te brengen! Ik wil ook weer beginnen met breien/naaien/creatief bezig zijn.

Mijn hobby’s zijn sporten (wielrennen, hardlopen en fitness), lezen, ik heb onlangs een gitaar gekocht (dus ik ga ook onder gitaarles), tekenen, puzzelen, koken en hiken. 

Ik zou mezelf omschrijven als een goede luisteraar, ik ben open, avontuurlijk en enthousiast! 

Schroom niet om een berichtje achter te laten :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 4 maart 2022

Heyy welkom, zelf woon ik ook in Helmond! Check gerust ook mijn voorstel topic. 

https://community.join-us.nu/stel-jezelf-voor-40/go-diego-go-125

• 0 reacties
  • 6 maart 2022

Hoi Kayleigh.

Ik herken mij heel erg in wat je zoekt in een vriendschap. Dat zoek ik namelijk ook. Eerlijkheid, openheid, energie in een vriendschap van beide kanten, leuke dingen kunnen doen. 

En je hobbies spreken mij ook aan. Een aantal komen overeen met mijn hobbies. 

Misschien leuk om in contact te komen met elkaar? Stuur gerust een privé berichtje als je dat ziet zitten.

Groetjes Linde

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 maart 2022

Welkom Kayleigh!

Leuk dat je je voorstelt, echt een mooi voorstel-berichtje :blush: .

Jammer dat je wat vriendschappen hebt moeten laten gaan, maar goed van je dat je stappen onderneemt om er wat aan te doen!

Wat teken je graag?

Ik hoop dat je hier leuke contacten zult opdoen! :blush:

Kayleigh02
  • Auteur
  • 1 reactie
  • 6 maart 2022
Rochella schreef:

Welkom Kayleigh!

Leuk dat je je voorstelt, echt een mooi voorstel-berichtje :blush: .

Jammer dat je wat vriendschappen hebt moeten laten gaan, maar goed van je dat je stappen onderneemt om er wat aan te doen!

Wat teken je graag?

Ik hoop dat je hier leuke contacten zult opdoen! :blush:

Hey dankjewel! :) 

Ik ben de laatste tijd een beetje depri geweest, dus had toen even een lange tijd niet getekend. Maar nu ben ik het weer aan het oppakken en probeer het voornamelijk vanuit m’n fantasie te doen! Het zijn dan meestal landschappen of gewoon een vreemde tekening. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 29 reacties
  • 7 maart 2022

Hey Kayleigh! Je introductie spreekt me heel erg aan! Vervelend om te horen dat je je wat minder voelde, maar goed om te horen dat je weer wat dingen aan het oppakken bent.

Ik ben ook graag creatief bezig en zou wat meer willen ondernemen. Mocht het je leuk lijken om contact te hebben dan kan je me altijd een prive berichtje sturen, lijkt me gezellig!

Rochella
  • 504 reacties
  • 9 maart 2022

@Kayleigh02 Ja dat herken ik wel, als je niet lekker in je vel zit dan wil de creatieve kant ook niet veel van zich laten horen. Maar fijn dat je het nu weer probeert op te pakken! Wat gaaf dat je dat zo uit je fantasie kan doen, echt heel knap!

Als je het leuk vindt dan mag je wel een tekening met ons delen :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen