Skip to main content

Even voorstellen!

• 4 februari 2022
  • 7 reacties
  • 191 × bekeken

Mims
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 19 reacties

Hoi ik ben Mims en ben 19 jaar.
Ik ben aan deze nickname gekomen doordat ik niet met een telefoontoetsenbord kan omgaan en Mims is de variant op mijn naam die het meest is blijven hangen in de vriendendiscord. Overigens heb ik de rest in de discord ook voorzien van een prachtige nickname, variërend van een simpel 'aa' tot een iets ingewikkelder 'llyte'.
Ik woon vlakbij Rotterdam, wat overigens een stad is waar ik vaak te vinden ben. Op dit moment doe ik de studie Social Work (jaar 1). Daarnaast doe ik met veel plezier vrijwilligerswerk op de historische tram, onder andere als conducteur.
Verder speel ik graag Genshin Impact en kijk af en toe een film. Daarnaast ben ik ook graag bezig met mijn hond Bailey.

7 reacties

Rochella
  • 504 reacties
  • 4 februari 2022

Welkom Mims!

Jij bent ook een lekker vroege vogel zo te zien! :wink: Wat leuk dat je op de historische tram werkt als vrijwilliger! Hoe ben je daar zo bij gekomen?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 4 februari 2022

Van harte welkom :) 

historische tram klinkt super tof :) 

Mims
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Supercharger
  • 19 reacties
  • 10 februari 2022

Dankjulliewel!

Hoe ik bij de historische tram ben gekomen weet ik ook niet precies (nu ik erover nadenk, ik vond trams vroeger ook eng), maar uiteindelijk is het vooral een ontzettend gave hobby om te mogen doen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 15 februari 2022

Heey Mims,

Werd tijd haha . Ik weet dat het even heeft geduurd voordat je wat hebt kunnen plaatsen dus heel goed van je. Ik had beloofd te reageren dus dat doe ik dan ook.

Wat voor ras is Bailey?

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 15 februari 2022

Dag Mims,

Ah wat leuk! Je hoort vaak weinig dat jongeren zich al bezig houden met vrijwilligerswerk, noch met trams als conducteur.

Super chapeau hiervoor!

Het geeft me een goed gevoel over de toekomst van onze generatie :)).

Groetjes,

Anwar

Mims
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Supercharger
  • 19 reacties
  • 17 februari 2022
Dragonisym schreef:

Heey Mims,

Werd tijd haha . Ik weet dat het even heeft geduurd voordat je wat hebt kunnen plaatsen dus heel goed van je. Ik had beloofd te reageren dus dat doe ik dan ook.

Wat voor ras is Bailey?

Bailey is een Goldendoodle :)

(Beetje de kleur van een bloemkool, dus haar bijnaam is dan ook Bloemkool)

Anwar schreef:

Dag Mims,

Ah wat leuk! Je hoort vaak weinig dat jongeren zich al bezig houden met vrijwilligerswerk, noch met trams als conducteur.

Super chapeau hiervoor!

Het geeft me een goed gevoel over de toekomst van onze generatie :)).

Groetjes,

Anwar

Ik word soms wel raar aangekeken haha, als jonkie merk je toch wel dat er vooral oudere mannen op de oude tram zitten. Maar ik kan het er goed vinden met mijn collega's.

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 1 maart 2022
Mims schreef:

Hoi ik ben Mims en ben 19 jaar.
Ik ben aan deze nickname gekomen doordat ik niet met een telefoontoetsenbord kan omgaan en Mims is de variant op mijn naam die het meest is blijven hangen in de vriendendiscord. Overigens heb ik de rest in de discord ook voorzien van een prachtige nickname, variërend van een simpel 'aa' tot een iets ingewikkelder 'llyte'.
Ik woon vlakbij Rotterdam, wat overigens een stad is waar ik vaak te vinden ben. Op dit moment doe ik de studie Social Work (jaar 1). Daarnaast doe ik met veel plezier vrijwilligerswerk op de historische tram, onder andere als conducteur.
Verder speel ik graag Genshin Impact en kijk af en toe een film. Daarnaast ben ik ook graag bezig met mijn hond Bailey.

Hoi ik ben Beaver en ik ben 21 jaar. Ik woon in rotterdam en wil graag nieuwe vrienden maken (realiseert zich dat hij op een site zit die letterlijk daarvoor bedoelt is, dus wss had ik dat niet hoeven te vermelden :p). Verder speel ik genshin impact op NA server, maar ik vind het altijd leuk om over genshin en andere games te praten! (ayaka best girl) Ik gebruik ook discord, dus als je ooit zin hebt om te praten dan hmu (XxBeaverxX #9635).

Dat geldt ook voor andere mensen die mijn post lezen. Altijd leuk om nederlandstalige mensen te spreken op discord (halp i need more friends ;-;)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen