Skip to main content

Even voorstellen: Agnes, 22 jaar, Drenthe

• 18 September 2024
  • 1 reactie
  • 101 × bekeken

MevrBadSlipper
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, 

Ik ben Agnes, 22 jaar en ik woon samen met mijn vriend in Drenthe. 
Sinds februari 2024 ben ik gediagnosticeerd met ADHD/ADD en autisme. En sinds die tijd ben ik een beetje in de war. Opgelucht dat ik de diagnose heb gekregen, maar toch zoekende naar wie ik nu ben. 

Sociaal contact vind ik erg prettig, alleen vind ik het lastig om de stap naar sociale interacties te zetten. 
Maar merk ik vooral de laatste dagen dat ik me eenzaam begin te voelen terwijl ik dat niet ben. 

Toen ben ik gaan rond zoeken op internet of er eventuele forums waren om in contact te komen met mensen die dezelfde problemen ervaren als ik. En toen kwam ik bij deze site terecht en die sprak me wel aan. 

Deze stap zetten vind ik al erg lastig. Maar waar een wil is is een …. 

Graag zou ik hier niet alleen in contact willen komen met mensen, maar ook mijn eigen ervaringen met jullie willen delen. 

Elke kleine stap is ook een stap!  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 18 september 2024

Haay Agnes,

Ik zet je topic onder de categorie waar deze hoort te staan, dan ben je makkelijker te vinden voor de andere deelnemers. 

Welkom bij Join Us. Leuk dat je ons hebt gevonden. 

Het is best wel lastig om op een oudere leeftijd te weten te komen dat je een diagnose hebt.

Ik was ook rond die leeftijd toen ik gediagnostiseerd werd met ASS. Was een hele zoektocht om te kijken wie ik nou eigenlijk was, wat überhaupt mij autistisch maakt enzovoort. 

Je hebt je eerste stap hier gemaakt. Hopelijk kan je vinden wat je hier zoekt. 😊

We hebben een Discord waar je ook gezellig dagelijks kan praten met de andere deelnemers, 1x in de week hebben een hang out. Je kan foto's en muziek met elkaar delen. 

Groetjes,

Rose - Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen