Skip to main content

Even voorstellen

• 25 december 2021
  • 11 reacties
  • 212 × bekeken

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal!

Mijn naam is Bart en zoals je het misschien al aan mijn nickname ziet ben ik gek op borrelnoten (: Ik woon in het midden van de prachtige provincie Drenthe. Ik ben graag buiten en kan enorm genieten van een wandeling of een fietstocht. Hiernaast ben ik een filmverzamelaar en heb ik een quilty pleasure in het kijken van oude jeugdprogramma's. Ik doe de studie Social Work in Zwolle (Je zou denken: 'klinkt sociaal, toch?'). Echter loop ik er tegenaan dat het contact binnen de opleiding veelal zakelijk is en er weinig interesse in echt sociaal contact is. Vandaar dat ik deze community ben gejoint en hier hopelijk wat nieuwe sociale contacten kan opdoen om gezellige activiteiten mee te doen. Ik sta voor alles open, zolang het maar samen is! Dingen die ik leuk vind zijn: hardlopen, wandelen, gamen, bordspellen, gezellig praten, film kijken, etc. 

Ik hoor het wel als er animo voor is (:

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 25 december 2021

Hallo Bart 

leuk dat je je voor stel o wat voor films verzamelen je dan zo al ??

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 25 december 2021

Geen idee hoe ik dit bericht verwijder haha

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 25 december 2021
kyrlo schreef:

Hallo Bart 

Met name classics. Een aantal titels: Indiana jones, Back to the future, Jurassic park, Pirates of the caribbean, Dirty Harry, Once upon a time in the west, Titanic, Johnny English. Hiernaast nog twee series: The A-team en The Dukes of Hazzard. En als quilty pleasure heb ik Bassie & Adriaan en Swiebertje hahaha. Maar bij veruit ben ik het grootste fan van The Lord of The Rings. En als favoriete regisseur zou ik voor Christopher Nolan kiezen. Met films als: Inception, Interstellar en Tenet. Heerlijke diepgang!

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 25 december 2021
Mr.Borrelnoot schreef:
kyrlo schreef:

Hallo Bart 

Met name classics. Een aantal titels: Indiana jones, Back to the future, Jurassic park, Pirates of the caribbean, Dirty Harry, Once upon a time in the west, Titanic, Johnny English. Hiernaast nog twee series: The A-team en The Dukes of Hazzard. En als quilty pleasure heb ik Bassie & Adriaan en Swiebertje hahaha. Maar bij veruit ben ik het grootste fan van The Lord of The Rings. En als favoriete regisseur zou ik voor Christopher Nolan kiezen. Met films als: Inception, Interstellar en Tenet. Heerlijke diepgang!

Ja Christopher Nolan vond ik echt een geweldig regisseur , welke film van hem vind je het mooiste zelf vind ik interstellar het mooiste maar verder een mooie collectie hoor 👌🏻

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 25 december 2021

Inception vind ik persoonlijk de mooiste, maar interstellar is ook heel mooi idd!

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 25 december 2021
Mr.Borrelnoot schreef:

Hoi allemaal!

Mijn naam is Bart en zoals je het misschien al aan mijn nickname ziet ben ik gek op borrelnoten (: Ik woon in het midden van de prachtige provincie Drenthe. Ik ben graag buiten en kan enorm genieten van een wandeling of een fietstocht. Hiernaast ben ik een filmverzamelaar en heb ik een quilty pleasure in het kijken van oude jeugdprogramma's. Ik doe de studie Social Work in Zwolle (Je zou denken: 'klinkt sociaal, toch?'). Echter loop ik er tegenaan dat het contact binnen de opleiding veelal zakelijk is en er weinig interesse in echt sociaal contact is. Vandaar dat ik deze community ben gejoint en hier hopelijk wat nieuwe sociale contacten kan opdoen om gezellige activiteiten mee te doen. Ik sta voor alles open, zolang het maar samen is! Dingen die ik leuk vind zijn: hardlopen, wandelen, gamen, bordspellen, gezellig praten, film kijken, etc. 

Hey, leuk dat je je hebt aangemeld! Wat voor oude jeugdprogramma's vind je bijvoorbeeld leuk om te kijken? :)

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 25 december 2021
Louise schreef:
Mr.Borrelnoot schreef:

Hoi allemaal!

Hey, leuk dat je je hebt aangemeld! Wat voor oude jeugdprogramma's vind je bijvoorbeeld leuk om te kijken? :)

Hoii, dankje. Bassie & Adriaan en Swiebertje zijn wel echt mijn favo haha. Laatste de hele op reis door Amerika serie gekeken van Bassie & Adriaan en ben nu nog bezig met Swiebertje zo af en toe xD. Kijk jij ook films/series? (;

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 24 reacties
  • 25 december 2021

Hey Bart!

Dat klinkt kei gezellig allemaal! Wat jammer dat je helemaal in Drenthe woont, ik zie namelijk een aantal gemeenschappelijke hobby's in het rijtje staan. Wat voor games speel je graag?

Gr Maud 

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 27 december 2021

Hey Bart, ja ik kijk ook zeker naar films en series. Soms kijk ik ook naar series die ik vroeger keek, zoals Huis Anubis of Zoop haha. Daarnaast vind ik het leuk om bepaalde series op Netflix te kijke. Alleen hou ik het vaak niet vol om in één keer een heel seizoen te kijken, dus dan stop ik halverwege en kijk ik het een maand later af :)

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Hey Bart,

De belangrijkste vraag is natuurlijk welk merk heeft de beste borrelnootjes? ;)

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hoi hoi Nice een gamer voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Wat voor games doe je zoal op moment?

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen