Hallo, ik ben Marc. Ik ben 22 en woon in Gerwen (Nuenen). Het is een klein dorpje langs een prachtig bos. Ik woon in een apart gedeelte van het ouderlijk huis, semi op me zelf. Ik studeer bos en natuur beheer in Velp en volg het BBL traject. Ik zit nu in mijn laatste jaar. Ik loop 4 dagen stage en ga 1 dag naar school. Daarnaast werk ik ook bij de Jumbo als bezorger. In het weekend ben in leiding bij de Scouting voor de groep 7-11 gemengd. Verder doe ik ook mee met het IVN als gids. Ik help dan mee met IVN-Kids wandelingen. Helaas zijn bijna alle dagelijks activiteiten die ik doe, niet met leeftijdsgenoten. Of je ziet ze niet, zoals bij het bezorgen. Ik vind muziek, film, gamen, dieren en reizen (meestal geen geld of iemand die mee wil) erg leuk. Vind sporten ook wel leuk, ben er alleen meestal niet zo goed in. Zelf heb ik vissen. In het gedeelte van mijn ouders hebben we een hond, kat, vogels, vissen en kippen. Zo, dit is wel genoeg typen, mijn vingers doen er zeer van, doei.
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.