Skip to main content

Even hoi zeggen: Marc, 22 en woon in Gerwen (Nuenen)

• 2 januari 2022
  • 9 reacties
  • 131 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties

Hallo, ik ben Marc. Ik ben 22 en woon in Gerwen (Nuenen). Het is een klein dorpje langs een prachtig bos. Ik woon in een apart gedeelte van het ouderlijk huis, semi op me zelf. Ik studeer bos en natuur beheer in Velp en volg het BBL traject. Ik zit nu in mijn laatste jaar. Ik loop 4 dagen stage en ga 1 dag naar school. Daarnaast werk ik ook bij de Jumbo als bezorger. In het weekend ben in leiding bij de Scouting voor de groep 7-11 gemengd. Verder doe ik ook mee met het IVN als gids. Ik help dan mee met IVN-Kids wandelingen. Helaas zijn bijna alle dagelijks activiteiten die ik doe, niet met leeftijdsgenoten. Of je ziet ze niet, zoals bij het bezorgen. Ik vind muziek, film, gamen, dieren en reizen (meestal geen geld of iemand die mee wil) erg leuk. Vind sporten ook wel leuk, ben er alleen meestal niet zo goed in. Zelf heb ik vissen. In het gedeelte van mijn ouders hebben we een hond, kat, vogels, vissen en kippen. Zo, dit is wel genoeg typen, mijn vingers doen er zeer van, doei.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 2 januari 2022

hey marc

gezelig dat je bij de community bent

ben je al lang een scouting begeleiding?

ik ben zelf een oud scouting lid voor een x aantal jaar geweest

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 2 januari 2022
Mark schreef:

hey marc

gezelig dat je bij de community bent

ben je al lang een scouting begeleiding?

ik ben zelf een oud scouting lid voor een x aantal jaar geweest

Ben begonnen toen ik 16 en een half was. Dus ongeveer 5 en half jaar leiding nu.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 2 januari 2022
Marc schreef:

Hallo, ik ben Marc. Ik ben 22 en woon in Gerwen (Nuenen). Het is een klein dorpje langs een prachtig bos. Ik woon in een apart gedeelte van het ouderlijk huis, semi op me zelf. Ik studeer bos en natuur beheer in Velp en volg het BBL traject. Ik zit nu in mijn laatste jaar. Ik loop 4 dagen stage en ga 1 dag naar school. Daarnaast werk ik ook bij de Jumbo als bezorger. In het weekend ben in leiding bij de Scouting voor de groep 7-11 gemengd. Verder doe ik ook mee met het IVN als gids. Ik help dan mee met IVN-Kids wandelingen. Helaas zijn bijna alle dagelijks activiteiten die ik doe, niet met leeftijdsgenoten. Of je ziet ze niet, zoals bij het bezorgen. Ik vind muziek, film, gamen, dieren en reizen (meestal geen geld of iemand die mee wil) erg leuk. Vind sporten ook wel leuk, ben er alleen meestal niet zo goed in. Zelf heb ik vissen. In het gedeelte van mijn ouders hebben we een hond, kat, vogels, vissen en kippen. Zo, dit is wel genoeg typen, mijn vingers doen er zeer van, doei.

Hey Marc, leuk om te horen! Waar reis je meestal naartoe?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 3 januari 2022

Hee Marc, welkom! :)

Nice dat je zo dicht bij het bos woont, ga je daar dan ook vaan wandelen?

Wat voor games speel je graag? En heb je een favoriete film, of genre wat je graag kijkt?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022
Shaampie schreef:
Marc schreef:

Hey Marc, leuk om te horen! Waar reis je meestal naartoe?

Ben op reis geweest naar, Frankrijk, Polen, Italië, Turkije, Slowakije en Tsjechië. Maar ik zou graag naar nog veel meer landen reizen, ook buiten Europa. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 4 januari 2022
Melissa schreef:

Hee Marc, welkom! :)

Nice dat je zo dicht bij het bos woont, ga je daar dan ook vaan wandelen?

Wat voor games speel je graag? En heb je een favoriete film, of genre wat je graag kijkt?

Inmiddels wandelen ik daar wat minder, want het is zo bekent aan het worden. Ga ook graag naar het Leenderbos of Strabrechtse Heide. Qua games speel ik nu veel GTA V, World of Tanks, Smite en Command and Conquer Generals Zero Hour. Films kijk ik ook veel. Oorlogs, Horror, Actie, Marvel, DC, Comedy. Vind eigenlijk de meeste film wel prima. Een favoriete film heb zo snel even niet, vind er zo veel echt leuk.   

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 6 januari 2022
Marc schreef:

Inmiddels wandelen ik daar wat minder, want het is zo bekent aan het worden. Ga ook graag naar het Leenderbos of Strabrechtse Heide. Qua games speel ik nu veel GTA V, World of Tanks, Smite en Command and Conquer Generals Zero Hour. Films kijk ik ook veel. Oorlogs, Horror, Actie, Marvel, DC, Comedy. Vind eigenlijk de meeste film wel prima. Een favoriete film heb zo snel even niet, vind er zo veel echt leuk.   

Jaa dat snap ik, is altijd minder leuk wandelen ofzo als de omgeving gewoon heel erg bekend is. Wel chil dat je die andere 2 plekken wel leuk vind en graag naar toe gaat, zijn die dan ook een beetje in de buurt of moet je daar nog wel een eindje voor reizen?
Je speelt wel een hoop games dan haha, en ook een hele brede reeks aan film genres :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Marc!

Leuk dat je je voorstelt! :blush: Wat gaaf dat je semi- op jezelf kunt wonen bij je ouders! Hoe bevalt dat zo? Wat leuk dat je zoveel voor de scouting doet!

En leuk dat je van reizen houdt! Je bent al op veel plekken geweest zeg, wat was jouw mooiste reis tot nu toe?

Veel plezier hier op de community!​​​​​​

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hoi hoi Nice een ook een gamer voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Wat voor games doe je zoal op moment?

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen