Skip to main content

Emma 24 omgeving Deventer

• 22 februari 2022
  • 10 reacties
  • 237 × bekeken

Hi! Moet nog even achter komen hoe dit werkt, haha. Mijn naam is Emma en ik ben 24 ik woon in Deventer. Door wat psychische dingetjes niet mijn studies af kunnen maken. Ik studeerde landschapsarchitectuur en fotografie. Het is nog wel een grote interesse voor me. Ik hou van buiten zijn (behalve als het regent). En fotografie is mijn hobby 2.0 en werk.

Ik zoek mensen die het leuk vinden wat te ondernemen een bordspel te doen met een drankje. Of iets creatiefs te doen! Of misschien heb jij nog wel betere ideeën! 

Groetjes Emma

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Tingelmans
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 31 reacties
  • 22 februari 2022

Hoi Emma!

Wat grappig (en vooral gaaf) dat je Landschapsarchitectuur studeerde. Deed je dat toevallig in Wageningen? Daar ben ik nu bezig met de studie Landschapsarchitectuur namelijk :).

Ik hoop dat je hier mensen kunt vinden om leuke dingen mee te doen!

Groetjes!

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 23 februari 2022

heyy Emma 

leuk dat je je hebt aangemeld

fotografie is ook een van mijn hobby`s waar maak jij zo al foto`s van ???

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 23 februari 2022

Hey Emma :) 

welkom :) 

als je het leuk vind kunnen we altijd (online) een bord spel spelen,  hier staan leuke spellen op 

https://nl.boardgamearena.com/

als er eventueel meer mensen zijn die  van board spelletjes houden laat maar weten ik ben er altijd wel voor in :) 

we kunnen eventueel ook een spelletjes avond organiseren online 

• 0 reacties
  • 24 februari 2022
Tingelmans schreef:

Hoi Emma!

Wat grappig (en vooral gaaf) dat je Landschapsarchitectuur studeerde. Deed je dat toevallig in Wageningen? Daar ben ik nu bezig met de studie Landschapsarchitectuur namelijk :).

Groetjes!

tof! Nee ik in Velp! 

• 0 reacties
  • 24 februari 2022
Nick schreef:

Hey Emma :) 

welkom :) 

als je het leuk vind kunnen we altijd (online) een bord spel spelen,  hier staan leuke spellen op 

https://nl.boardgamearena.com/

als er eventueel meer mensen zijn die  van board spelletjes houden laat maar weten ik ben er altijd wel voor in :) 

we kunnen eventueel ook een spelletjes avond organiseren online 

Ja klinkt goed als de mogelijkheid er dan ook is mensen te kunnen leren kennen dan sta ik er wel voor open hoor!

• 0 reacties
  • 24 februari 2022
kyrlo schreef:

heyy Emma 

leuk dat je je hebt aangemeld

fotografie is ook een van mijn hobby`s waar maak jij zo al foto`s van ???

Voor hobby veel natuur en minimalisme, zonsopkomst vooral!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 25 februari 2022

Hi welkom! 
Ik woon niet helemaal in de buurt, maar ven altijd wel in voor een bordspel! Of op pad met de camera, nieuwe omgevingen ontdekken. 

• 0 reacties
  • 28 februari 2022
Tingelmans schreef:

Hoi Emma!

Groetjes!

Overigens veel succes met je studie!

Tingelmans
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 31 reacties
  • 28 februari 2022
Empi schreef:

Overigens veel succes met je studie!

Dankje!

Rochella
  • 504 reacties
  • 11 maart 2022

Hey Emma!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Wat doe jij graag als het buiten regent? :see_no_evil:

Heb je trouwens al bij de groepen gekeken? Deze zijn ingedeeld per regio maar ook per interesse; groepen. Wellicht ook een leuke manier om meer contacten te leggen. Er is een kunstclub, maar misschien dat er ook wel een fotografie club komt want er zijn veel leden met die interesse!

Heel veel plezier op de community! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen