Skip to main content

Elle 21 omgeving Gorinchem

• 27 december 2021
  • 36 reacties
  • 824 × bekeken

Toon eerste bericht
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

36 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 36 reacties
  • 7 januari 2022

Hoi Elle, Ik zag ergens dat je van Nothing But Thieves houd!!???

Ik ben ook fan,

welk nummer of album vind jij het leukst?

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 8 januari 2022

@Steven Zeker leuk dat we van dezelfde boeken houden! Ik heb nog met iemand gepraat die ook van dit soort boeken houdt. In Wildevrouw vond ik het ook heel knap hoe Olyslaegers die sfeer weet te beschrijven. Heel bijzonder boek. 

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 8 januari 2022
Bo19 schreef:

Ik ben ook fan,

Hey Bo,

Leuk!! Mijn meest favoriete album is Broken Machine, maar het eerste album vind ik ook heel goed. Mijn favo nummers zijn: Particles, Trip Switch, Amsterdam, Phobia en Your Blood. Ik heb ze 1x live gezien, zo goed! Echt het beste concert waar ik ben geweest. 

Wat zijn jouw favorieten?

Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 36 reacties
  • 9 januari 2022
Elle schreef:
Bo19 schreef:

Ik ben ook fan,

Hey Bo,

Leuk!! Mijn meest favoriete album is Broken Machine, maar het eerste album vind ik ook heel goed. Mijn favo nummers zijn: Particles, Trip Switch, Amsterdam, Phobia en Your Blood. Ik heb ze 1x live gezien, zo goed! Echt het beste concert waar ik ben geweest. 

Wat zijn jouw favorieten?

Broken Machine is erug goed! Die andere albums ook. Gaaf dat je ze een keer live hebt gezien.                  Ik heb nu kaartjes voor Moral Panic, alleen zal ik heel veel geduld nog moeten hebben.  Mijn favoriete nummers(dit is een nogal lastige keuze en verandert steeds;): Amsterdam, neon brother, live like animals, miracle baby en futureproof.

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 11 januari 2022

@Bo19 Leuk, ik heb ook kaartjes voor die tour! Ik ga naar de Ziggo, jij ook? Heel jammer dat het is uitgesteld, nu maar hopen dat het in april door kan gaan. Jouw favoriete nummers vind ik ook heel goed! 

Ga je vaker naar concerten?

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 12 januari 2022
Roy schreef:
Elle schreef:
Roy schreef:

Hoi Elle! Welkom bij de community! :)

Leuk dat je zo creatief bent op verschillende vlakken! Ook interessant dat je een studie doet gericht op tekstschrijven. Heb je ook interesse in schrijven buiten je studie om, of vind je het leuker om een boek te lezen dan om zelf te schrijven?

Ik zie dat je een specifieke interesse hebt in bepaalde literatuur. Wat bedoel je precies met psychologische romans? Historische romans kan ik wel begrijpen als history buff. ;) Is er een bepaalde schrijver of tijdvak waar je interesse specifiek naar uitgaat?

Hey Roy, 

Een boek schrijven heb ik op dit moment geen ambitie voor, ik zou nu niet weten waarover. Maar wie weet in de toekomst. Mijn studie is gericht op het schrijven van teksten voor brochures, persinfo of social media van bedrijven.

Psychologische romans zijn verhalen waarin naast de gebeurtenissen de gedachtegang en ontwikkeling van personages veel aandacht krijgen. Vaak vind ik boeken uit de vorige eeuw leuk, maar ik lees ook boeken van nu. Schrijvers die ik goed vind zijn Thomas Mann, David Mitchell, Margaret Atwood en John Steinbeck. 

Welke periodes uit de geschiedenis vind jij interessant?

Leuk! Ik heb wel gehoord van een aantal van de auteurs die je noemt, maar zelf nooit gelezen. Ik ga er eens naar kijken. Ik zie hier in het topic al goede suggesties van hun werk voorbijkomen. :)

Ik was zelf vroeger vooral geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog maar ook de Klassieke Oudheid. Tegenwoordig ligt m'n interesse wat breder, met name de 18e en 19e eeuw. Dit omdat ik via m'n werk in het archief veel in aanraking kom met bronnen uit deze periode. ;)

Heb jij nog een voorkeur hierin?

Ik heb niet echt een voorkeur voor een periode, maar heb veel boeken gelezen die in de 18de en 19de eeuw spelen. Misschien wel gewoon omdat er veel boeken over die tijd gaan. Je zegt dat je in een archief werkt, wat voor soort archief is dat? Wat voor soort werk doe je?

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 12 januari 2022
Elle schreef:
Te-amo schreef:
Elle schreef:
Te-amo schreef:

Hey, leuk dat je je hebt aangemeld!

Wat teken je? En welke boeken lees je? ;)

Hoi,

Ik teken voornamelijk realistisch. Ik zoek foto’s van bekende mensen op internet en die teken ik dan na. Een paar maanden geleden heb ik een camera gekocht. Daarmee probeer ik foto’s te maken van de natuur of voorwerpen, zodat ik die dan kan natekenen om het wat meer mijn eigen werk te maken. 
Qua boeken lees ik literatuur. Ik hou o.a. van psychologische en historische romans, zowel klassiekers als boeken van nu. Ik zag dat jij ook lezen als hobby hebt, wat lees jij? 

Heb je foto’s van je tekeningen? Dat klopt, ik lees voornamelijk spannende thriller boeken en sinds een jaar lees ook wat psychologische boeken. Wat is je favoriete boek (tot nu toe)?

Ik heb wel foto’s van mijn tekeningen, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik ze hier moet plaatsen (digibeet haha). Mijn favoriete boek is De Buddenbrooks van Thomas Mann. Maar nog een paar andere favorieten: The Great Gatsby van Scott F. Fitzgerald, Klara en de zon van Kazuo Ishiguro, Rebecca van Daphne Du Maurier en Al wat schittert van Eleanor Catton.

Oh wat erg, ik herken geen enkele titel :scream: Waar gaat je favoriete boek over? En waarom ben je het boek gaan lezen? 

Volgens mij kan je een afbeelding toevoegen, als je een reactie gaat plaatsen. Je kan dus ook smileys toevoegen. Je hebt een zwart vierkantje met bergen erop, dan kan je een afbeelding toevoegen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is hihi

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 14 januari 2022

@Te-amo Dat is helemaal niet erg hoor! De Buddenbrooks van Thomas Mann gaat over de neergang van een koopmansfamilie. Het speelt zich af in Lübeck (Duitsland) en ik wist dat ik die stad tijdens vakantie zou bezoeken. Er is in het oude woonhuis van Thomas Mann een museum over zijn leven en werk waar ik ook ben geweest. Voordat ik Lübeck bezocht, ben ik het boek gaan lezen. Heb jij een favoriet boek?

Dank je! Wat stom dat ik daar niet aan heb gedacht :flushed:  Hier zijn twee van mijn tekeningen:

Ik weet niet waarom de foto’s zo grijs zijn, het is gewoon wit papier haha.

Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 17 januari 2022

Hey elle 

Ik ken het met weinig leeftijdsgenoten contact hebben. Ik heb het zelf ook.  Ik woon in sliedrecht. 

Ik ben benieuwd wat jij fotografeert? 

Groetjes Thomas 

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Legend
  • 47 reacties
  • 18 januari 2022
Thomas.22 schreef:

Hey elle 

Ik ken het met weinig leeftijdsgenoten contact hebben. Ik heb het zelf ook.  Ik woon in sliedrecht. 

Ik ben benieuwd wat jij fotografeert? 

Groetjes Thomas 

Hey Thomas,

Vervelend dat jij ook weinig contact hebt met jongeren. Oh Sliedrecht, daar is zo’n mooi station! 
Ik ben pas net begonnen met fotograferen en ik doe nu vooral natuur. Ik wil later ook gaan experimenteren met andere onderwerpen. Wat zijn jouw hobby’s? 

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoii ik wilde even zeggen dat ik ook vlakbij gorinchem woon. Als je t leuk zou vinden kan je me een priveberichtje sturen :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen