Skip to main content

Elisa 22 omgeving Krommenie

• 26 september 2022
  • 12 reacties
  • 339 × bekeken

Elisa
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi ik ben nieuw hier dus ik zal mezelf even voorstellen! Mijn naam is Elisa en ik ben 22 jaar oud. Ik kom uit Krommenie en ik zit in mijn tweede jaar van de studie pedagogiek en daarnaast geef ik bijles aan basisschoolkinderen. Verder vind ik het erg fijn om in mijn vrije tijd te sporten! Ik hoop hier in contact te komen met leuke mensen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

• 0 reacties
  • 26 september 2022

Hoi Elisa,

Leuk dat je jezelf hier voorstelt. Misschien helpt het om ook nog terug te laten komen uit welke omgeving je komt. Zodat mensen wat makkelijker kunnen reageren op jouw bericht die in de buurt zouden wonen. Dat maakt het contact soms net wat persoonlijker en fijner. 

Welke sport onderneem je eigenlijk graag in je vrije tijd? 

Groetjes,
Michael

Elisa
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 26 september 2022

Hoi Michael!

Bedankt voor de tip! Zelf wandel ik veel en sport ik eigenlijk gewoon thuis haha. Toch wat goedkoper dan een sportschool😝

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 26 september 2022
Elisa schreef:

Hoi Michael!

Bedankt voor de tip! Zelf wandel ik veel en sport ik eigenlijk gewoon thuis haha. Toch wat goedkoper dan een sportschool😝

Dat is zeker waar. 

Heb je dan zelf wat apparaten of gewichten aangeschaft?  

Elisa
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 26 september 2022

Nou eigenlijk volg ik gewoon een YouTube video😂 en dan vooral buikspieroefeningen haha

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 26 september 2022
Elisa schreef:

Nou eigenlijk volg ik gewoon een YouTube video😂 en dan vooral buikspieroefeningen haha

Dat kan je zeker het beste thuis  doen🤣 ik deed eerder altijd planken  thuis en optrekken had zoon ding daar voor gekocht in de deur post.

Was altijd een onderlinge strijd als vrienden kwamen 

Heb je buiten sport om nog hobby's?

Elisa
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 26 september 2022

Haha ja dat snap ik! Doe je dat nog steeds? Of doe je nu iets anders qua sport? Verder hou ik me eigenlijk vooral bezig met mijn studie en het geven van bijles. Plus het sporten en wandelen dan af en toe. In het weekend ga ik wel vaak dagjes weg. Soms is alles alleen een beetje moeilijk combineren😂

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 26 september 2022
Elisa schreef:

Haha ja dat snap ik! Doe je dat nog steeds? Of doe je nu iets anders qua sport? Verder hou ik me eigenlijk vooral bezig met mijn studie en het geven van bijles. Plus het sporten en wandelen dan af en toe. In het weekend ga ik wel vaak dagjes weg. Soms is alles alleen een beetje moeilijk combineren😂

Afgelopen tijd druk gehad met 3 verschillende banen dus gemiddeld zoon kleine 70-90 uur werken in de week 

Ik wil binnenkort sport weer oppakken. Wil graag fitness en krav maga gaan doen nu ik wat meer tijd heb.

We gaan met de join us community ook vaak dagjes weg super tof!

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 26 september 2022

Hey Elisa,

Lijkt mij leuk om je wat beter te leren kennen!

Stuur mij een privé bericht als je het ook leuk vindt.

Groetjes,

Nik

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 27 september 2022

Hi welkom! 

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 3 oktober 2022

Hoi Elisa,

Wat leuk om te zien dat er nog iemand is uit de Zaanstreek, ik kom zelf uit Wormer en ben 29 jaar.

Waar hou je nog meer van buiten sport om? 

Chantal 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 3 oktober 2022

Heeee, 

Welkom Op de community! =-)

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 3 oktober 2022
Elisa schreef:

Hoi ik ben nieuw hier dus ik zal mezelf even voorstellen! Mijn naam is Elisa en ik ben 22 jaar oud. Ik kom uit Krommenie en ik zit in mijn tweede jaar van de studie pedagogiek en daarnaast geef ik bijles aan basisschoolkinderen. Verder vind ik het erg fijn om in mijn vrije tijd te sporten! Ik hoop hier in contact te komen met leuke mensen.

Hy stuur gerust 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen