Skip to main content

Eenzaam na terug verhuizen naar Nederland (Michiel, 26 jaar, omgeving Leidschendam)

• 4 november 2024
  • 1 reactie
  • 98 × bekeken

Michie1
Forum|alt.badge.img+1

Hey iedereen! 

Dit is voor mij de eerste keer dat ik op deze manier contact met mensen zoek en ik ben benieuwd of dit op iets gaat uitlopen! 

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Michiel, een 26 jarige man en ik ben in september weer terug gemigreerd naar Nederland nadat ik een aantal jaar in Frankrijk/Zwitserland heb gewoond voor werk. Nu ben ik teruggekomen om door te studeren op het HBO.

Toen ik in Frankrijk woonde had ik echt een hele leuke en hechte vrienden groep waar ik alles mee deed. Dat soort vrienden heb ik nooit echt gehad in Nederland en ik merk nu ook nadat ik ben terug verhuisd, dat ik niet echt vrienden heb om iets mee te doen. 

Daarnaast studeer ik ook op een duale manier wat betekent dat ik werk en studeren combineer. Dit zorgt er echter voor dat ik het heel druk heb en niet echt in een studenten/gezelligheids vereniging kan omdat ik niet het typische studentenleven heb.

Ik ben dus een beetje bang dat ik weer terug ga vallen naar mijn oude leven wat ik niet echt leuk vond.

Ik zoek dus eigenlijk een vriendengroep om leuke dingen mee te doen en misschien zelfs een beetje uit mijn comfortzone te komen om nieuwe dingen uit te proberen (niet dat ik per se iets eng vind om te doen ofzo hoor!). 

Ik zal dan nog even snel wat over mijn hobbies/interesses vertellen. 

Ik rijd graag motor, speel gitaar (al heb ik de laatste jaren wat minder vaak gespeeld), doe ik graag aan snowboarden, duik ik graag (heb mijn Advanced open waters certificaat) en vind ik activiteiten in de bergen ook erg leuk zoals via ferrata, bergwandelingen, klimmen (alleen hebben we dat hier niet..). Oh en ik deed ook boulderen in Frankrijk en moet ik dat eigenlijk ook wel weer opstarten hier in Nederland! 

​​​Wat een lap tekst wel dit zeg! 

Ben benieuwd naar de reacties! Oh en ik woon momenteel in Leidschendam! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 4 november 2024

Hey Michiel,

Welkom terug in Nederland en ook welkom op de community!! 😄 Omdat je jezelf voorsteld heb ik je topic naar een andere categorie verplaatst zodat anderen je makkelijker kunnen vinden.

Groetjes,

Bas

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen