Hallo allemaal,
Ik ben al redelijk bekend met deze website, maar ik zal me nog een keer voorstellen. Mijn naam is Boris, ben 21 jaar en eenzaam met oud en nieuw. Nu is het morgen oud en nieuw en ik voel me echt onzeker. Wat moet ik nou doen? Eenzaam in m'n appartement blijven of toch nog naar m'n ouders huis waar het saai kan zijn. Ik heb vrienden, maar die zijn niet goed mobiel of wonen niet in de buurt. Dus dat wordt moeilijk, vooral met oud en nieuw. Ik had vorig jaar ook al een saai en redelijk eenzaam oud en nieuw. Ik was van plan om het dit jaar anders te doen, maar helaas is dit niet zo gebeurd. Ik kan ook niet zo goed omgaan met vuurwerk, Ik ben namelijk gevoelig voor harde geluiden.
Dus mijn vraag is: is er iemand die zich ook eenzaam voelt met oud nieuw of ook een probleem heeft met vuurwerk/oud en nieuw, zou je het leuk en fijn om hierover te praten. Mag openbaar in de topic, kan ook privé in een berichtje naar mij. Ik vind dit een lastig onderwerp om over te hebben, dus hopelijk wordt dit gerespecteerd en kan ik mensen vinden die zich hier ook in kunnen vinden.
Fijne avond nog✌
Met vriendelijke groet,
Boris