Hey Allemaal!
Ik ben Eveline (iedereen noemt me Eefje, vandaar de nickname🤪), ik ben 22 jaar oud en kom uit Friesland. Sinds kort woon ik op mezelf en door en (te) drukke periode ben ik in de ziektewet beland. Normaalgesproken ben ik het liefst altijd op een pad met vriendinnen, maarja corona maakt t niet makkelijker... Ik hou vreselijk van socializen en gezelligheid! Des te vrolijker werd ik toen ik dit platform tegen kwam!
Al is het alleen al om nieuwe ideeën op te doen en eens een gezellig babbeltje te maken hier of daar.
Zoals ik al zei zit ik nu in de ziektewet, anders werk ik als begeleider in de gehandicaptenzorg, dit is niet alleen al een geweldig beroep, maar dit is ook mijn passie.
Mijn guilty pleasure is by far kleffe en voorspelbare kerstfilms kijken, het liefst het hele jaar door🤣
Verder ben ik vrij actief op sociale platformen, ik vind het altijd leuk en interessant om nieuwe dingen te ontdekken en mijn socials staan vooral vol met (persoonlijke) ontwikkeling, woon-inspiratie, DIY, bakken en koken.
Verder ben ik vreselijk slecht in tv kijken, ik doe liever iets fysieks of check m'n socials. Sportief ben ik niet echt, maar dat compenseer ik door naar de supermarkt te fietsen ipv de auto te nemen of te wandelen als t weer het toelaat.
Mochten jullie topics volgen waarvan je denkt, goh dat is wat voor Eef, let me know!😊 Ik vind het in elk geval nu al gezellig!