Skip to main content

Eefje1506 22 jaar omgeving Friesland

• 13 december 2021
  • 14 reacties
  • 214 × bekeken

Hey Allemaal! 

Ik ben Eveline (iedereen noemt me Eefje, vandaar de nickname🤪), ik ben 22 jaar oud en kom uit Friesland. Sinds kort woon ik op mezelf en door en (te) drukke periode ben ik in de ziektewet beland. Normaalgesproken ben ik het liefst altijd op een pad met vriendinnen, maarja corona maakt t niet makkelijker... Ik hou vreselijk van socializen en gezelligheid! Des te vrolijker werd ik toen ik dit platform tegen kwam! 

Al is het alleen al om nieuwe ideeën op te doen en eens een gezellig babbeltje te maken hier of daar. 

Zoals ik al zei zit ik nu in de ziektewet, anders werk ik als begeleider in de gehandicaptenzorg, dit is niet alleen al een geweldig beroep, maar dit is ook mijn passie. 

Mijn guilty pleasure is by far kleffe en voorspelbare kerstfilms kijken, het liefst het hele jaar door🤣

Verder ben ik vrij actief op sociale platformen, ik vind het altijd leuk en interessant om nieuwe dingen te ontdekken en mijn socials staan vooral vol met (persoonlijke) ontwikkeling, woon-inspiratie, DIY, bakken en koken. 

Verder ben ik vreselijk slecht in tv kijken, ik doe liever iets fysieks of check m'n socials. Sportief ben ik niet echt, maar dat compenseer ik door naar de supermarkt te fietsen ipv de auto te nemen of te wandelen als t weer het toelaat.

Mochten jullie topics volgen waarvan je denkt, goh dat is wat voor Eef, let me know!😊 Ik vind het in elk geval nu al gezellig!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 13 december 2021

Heeyy welkom, 1506 omdat dit je verjaardag is? Zo ja, same here! Haha 

Kerstfilms het hele jaar door kijken, awesome! Wat is je favoriet? 

• 0 reacties
  • 13 december 2021

Haha jaa 15-06 is de verjaardag 😊 Ben jij ook 22? Mijn favoriete kerstfilm is the Grinch🤣 die is misschien niet heel romantisch, maar blijft leuk! 

Wat is jou favoriet? Misschien kan ik die nog toevoegen aan mn to-watch lijstje😊

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 13 december 2021
Eefje1506 schreef:

Haha jaa 15-06 is de verjaardag 😊 Ben jij ook 22? Mijn favoriete kerstfilm is the Grinch🤣 die is misschien niet heel romantisch, maar blijft leuk! 

Wat is jou favoriet? Misschien kan ik die nog toevoegen aan mn to-watch lijstje😊

Haha ja! Ik zelf vindt The Christmas Chronicles een van mijn favorieten. 

• 0 reacties
  • 13 december 2021

Haha toevallig zeg! 

Oeh die heb ik nog niet gezien! Ik ga m opzoeken! Thanks! 😊 Als je meer aanraders hebt, wees welkom om ze hier onder te droppen😊

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 13 december 2021
Eefje1506 schreef:

Haha toevallig zeg! 

Oeh die heb ik nog niet gezien! Ik ga m opzoeken! Thanks! 😊 Als je meer aanraders hebt, wees welkom om ze hier onder te droppen😊

Komt goed, ze staan op Netflix! Er zijn 2 delen van. 

Luca
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 13 december 2021

Hee. Als ik eigenlijk vragen mag is mag je in de toekomst wel weer je werk aanpakken? omdat je in de ziekte wet zit

• 0 reacties
  • 13 december 2021
Luca schreef:

Hee. Als ik eigenlijk vragen mag is mag je in de toekomst wel weer je werk aanpakken? omdat je in de ziekte wet zit

Oh jazeker! Het liefst vandaag nog! Maar kan het op het moment nog niet aan. Ben nog afwachtend op psychologische hulp om handvatten te krijgen in bepaalde situaties. Iets te veel van mezelf gevraagd dit jaar, en dat heeft me genekt...

Rochella
  • 504 reacties
  • 14 december 2021

Hey Eefje! Welkom! :blush:

Wat leuk dat je je voorstelt, je lijkt me echt een hele sociale en spontane meid! :thumbsup: Hoe bevalt het op jezelf wonen?

Wel echt balen dat je nu in de ziektewet zit, komt dat vooral door de werkdruk of? Ik was zelf ook een begeleider in de gehandicaptenzorg (als flekser op allerlei locaties woon/dagbesteding met verschillende zorgvragen) maar ben zo’n 3 jaar geleden geswitched omdat ik niet zo goed met de werkdruk om kon gaan. Het kan echt enorm erin hakken. Op wat voor groep(en) werk jij?

Je hebt echt wel de ultieme guilty pleasure; het hele jaar door foute kleffe kerstfilms kijken, heerlijk! Van de week nog naar de klassieker National Lampoon’s Christmas Vacation gekeken.. Blijft een goude ouwe (misschien niet per se heeeeel klef en fout) maar wel echt om te lachen!

Aangezien je wel echt van de socials bent enzo heb je zeker ook een gigantisch grote Pinterest pin-lijst of niet? :joy:  Ik wissel veel tussen insta/pinterest de laatste tijd.

Leuk dat je erbij bent! :blush: ​​​​​​

• 0 reacties
  • 14 december 2021
Rochella schreef:

Hey Eefje! Welkom! :blush:

Wat leuk dat je je voorstelt, je lijkt me echt een hele sociale en spontane meid! :thumbsup: Hoe bevalt het op jezelf wonen?

Wel echt balen dat je nu in de ziektewet zit, komt dat vooral door de werkdruk of? Ik was zelf ook een begeleider in de gehandicaptenzorg (als flekser op allerlei locaties woon/dagbesteding met verschillende zorgvragen) maar ben zo’n 3 jaar geleden geswitched omdat ik niet zo goed met de werkdruk om kon gaan. Het kan echt enorm erin hakken. Op wat voor groep(en) werk jij?

Je hebt echt wel de ultieme guilty pleasure; het hele jaar door foute kleffe kerstfilms kijken, heerlijk! Van de week nog naar de klassieker National Lampoon’s Christmas Vacation gekeken.. Blijft een goude ouwe (misschien niet per se heeeeel klef en fout) maar wel echt om te lachen!

Aangezien je wel echt van de socials bent enzo heb je zeker ook een gigantisch grote Pinterest pin-lijst of niet? :joy:  Ik wissel veel tussen insta/pinterest de laatste tijd.

Leuk dat je erbij bent! :blush: ​​​​​​

Heyy!

Allereerst bedankt voor je lieve reactie! 😊

Het op mezelf wonen valt best zwaar moet ik eerlijk toegeven, vooral in de nachten voel ik me erg onveilig. Ik woon ook in de binnenstad, dus er gebeurt altijd wel iets. 

Ik ben in de ziektewet beland doordat ik te veel verantwoordelijkheid heb moeten dragen dit jaar. Zowel op werk als privé. Vanaf de zomervakantie tot eind oktober geen enkel weekend of 2 achtereenvolgende dagen vrij kunnen hebben, in oktober mn huisje gekregen, en familie die telkens wat van je vraagt. Ik kreeg toen last van paniekaanvallen, eerst viel t nog wel mee, maar het werd steeds erger. 

Ik wacht nu de psycholoog af, donderdag laat die weten binnen welke termijn ik geholpen kan worden. In de tussentijd ben ik weer even bij mn moeder thuis, hier voelt t veilig en ben ik niet de hele dag alleen. En als ik me beter voel, wil ik zo snel mogelijk weer werken, want ik ben echt dol op mn werk en collega's. Ik ben officieel ook flexer, maar ben al 3,5 jaar werkzaam op 1 locatie haha. 

Ik werk met LVB'ers op een woonlocatie, overdag gaan de meesten naar dagbesteding en smiddags vangen we ze weer op, ondersteunen in het appartement en s' avonds is er een koffie/thee drink moment in een grote gezamenlijke woonkamer. 

Was er voor jou op 1 van die locaties geen zicht op een vaste plek in het team? Ik ben namelijk blij dat ik maar 1 locatie heb, ik zou t anders niet kunnen bijbenen, al die rapportage en kleine veranderingetjes... Waar ben je naartoe geswitched? 

Ik ben zo nu en dan wel bezig met pinterest haha, maar nog niet heel uitgebreide borden gemaakt, hoe heet je op pinterest? Wil je me dit anders in een pb'tje sturen? Ben nu wel heel benieuwd naar de jouwe😊 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 15 december 2021

Heey! Welkom!

Heftig dat je nu even door een moeilijke periode doorgaat. Weet dat er altijd licht schijnt aan het eind van de tunnel. Maar wel vet dat je al op jezelf woont! Niet iedereen van onze leeftijd kan dat al zeggen. Doe rustig aan en heb veel plezier hier :-)

Groetjes

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 15 december 2021

Hee

Welkom bij de join us famili! <3:hearts:

xx_ro_smurf_xx
Forum|alt.badge.img+3
Eefje1506 schreef:

Hey Allemaal! 

Ik ben Eveline (iedereen noemt me Eefje, vandaar de nickname🤪), ik ben 22 jaar oud en kom uit Friesland. Sinds kort woon ik op mezelf en door en (te) drukke periode ben ik in de ziektewet beland. Normaalgesproken ben ik het liefst altijd op een pad met vriendinnen, maarja corona maakt t niet makkelijker... Ik hou vreselijk van socializen en gezelligheid! Des te vrolijker werd ik toen ik dit platform tegen kwam! 

Al is het alleen al om nieuwe ideeën op te doen en eens een gezellig babbeltje te maken hier of daar. 

Zoals ik al zei zit ik nu in de ziektewet, anders werk ik als begeleider in de gehandicaptenzorg, dit is niet alleen al een geweldig beroep, maar dit is ook mijn passie. 

Mijn guilty pleasure is by far kleffe en voorspelbare kerstfilms kijken, het liefst het hele jaar door🤣

Verder ben ik vrij actief op sociale platformen, ik vind het altijd leuk en interessant om nieuwe dingen te ontdekken en mijn socials staan vooral vol met (persoonlijke) ontwikkeling, woon-inspiratie, DIY, bakken en koken. 

Verder ben ik vreselijk slecht in tv kijken, ik doe liever iets fysieks of check m'n socials. Sportief ben ik niet echt, maar dat compenseer ik door naar de supermarkt te fietsen ipv de auto te nemen of te wandelen als t weer het toelaat.

Mochten jullie topics volgen waarvan je denkt, goh dat is wat voor Eef, let me know!😊 Ik vind het in elk geval nu al gezellig!

Heyyhoii. 

Wat vind je leuk om te bakken/koken?  

• 0 reacties
  • 18 december 2021
xx_ro_smurf_xx schreef:
Eefje1506 schreef:

Hey Allemaal! 

Heyyhoii. 

Wat vind je leuk om te bakken/koken?  

Heyy,

Ik maak graag verjaardagstaarten in allerlei soorten en maten, heb dit ook een tijdje op bestelling gemaakt. Appeltaart is mn specialiteit en hier kan ik eindeloos op variëren! Maar ik ben altijd nieuwschierig om nieuwe dingen te proberen. Hou jij ook van bakken? 

• 0 reacties
  • 18 december 2021
Renze Snoek schreef:

Heey! Welkom!

Heftig dat je nu even door een moeilijke periode doorgaat. Weet dat er altijd licht schijnt aan het eind van de tunnel. Maar wel vet dat je al op jezelf woont! Niet iedereen van onze leeftijd kan dat al zeggen. Doe rustig aan en heb veel plezier hier :-)

Groetjes

Dankjewel!

Jaa ik weet ook dat het niet minder gaat worden dan dit, probeer ook zoveel mogelijk de positieve dingen te zien😊 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen