Skip to main content

Dion, 25 jaar, omgeving Noord-Limburg

Dioques
Forum|alt.badge.img

Hallo beste iedereen,

Ik ben Dion 25 jaar woon in Tegelen (noord limburg) en ik ben opzoek naar mensen die het zien zitten om samen wat te gaan doen. Ik heb zelf geen vrienden nooit een goede connectie kunnen vinden en ik heb gemerkt dat het leven dan zeer eenzaam kan worden. 

Ik vind het leuk om te wandelen, wat te gaan drinken of eten filmpje te pakken samen een leuke game te spelen of gewoon weg over intressante onderwerpen te babbelen. Geschiedenis en cultuur vind ik altijd wel intressant en over verschillende plaatsen wat te leren. Groote menigten kan ik niks mee. Ik geniet er van om met een klein groepje wat te doen 2 - 3 personen anders wordt het al snel te veel. Wie het leuk lijkt om eens wat te ondernemen hoor ik het graag van. Alleen is ook maar alleen en met zn twëeen of een klein groepje maakt deze wereld toch een stukje minder eenzamer.

Groetjes iedereen en misschien tot ooit

Dion

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 1 juli 2023

Stuur gerust een pb! 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 1 juli 2023

Hey Dion :) 

Van harte welkom :) ik ben altijd wel in voor een goed of  gezellig gesprek :) Welke games  speel je? 

Ik lees ook dat je van culturen houdt en graag uit eten gaat.  

Wat spreekt je het meest aan? het europese  eten of het aziatisch eten? 

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 1 juli 2023

Je mag mij ook altijd een PB sturen als je graag iets wil doen! 

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 2 juli 2023

Hey, je mag me altijd berichten! <3

• 0 reacties
  • 5 juli 2023

Hallo Dion, je mag me altijd berichten. 

Forum|alt.badge.img+4

Hoi Dion, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 12 juli 2023

Hi Dion,

Mij kan je ook een berichtje sturen als je wil;)

Ik ben 28 jaartjes jong en kom uit Enschede (reizen vind ik echt geen probleem!)
Ik zie wel wat overeenkomsten in onze interesses:) Geschiedenis en cultuur vind ik ook ontzettend leuk. Ik ben zelf ook niet van grote groepen, het liefst zou ik iets willen doen met z'n 2en of een klein groepje van 4-6 mensen :)

Groetjes Amber

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Heyyy dion. Het lijkt me leuk om je wat beter te leren kennen, Reageer gerust als je interesse hebt groetjes Jonas! 

Jelte
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 10 september 2023

hey Dion Ik herken me zelf ook wel een beetje erin. Hou zelf ook niet graag van druktes.
Mocht je nog interesse hebben om af te spreken stuur me gerust een pb.

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 40 reacties
  • 11 september 2023

Hey Dion, niet een idee om met wat mensen die hierop reageren een keer iets te doen?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen