Skip to main content

Dion: 25 jaar en eenzaam

• 29 juni 2023
  • 9 reacties
  • 281 × bekeken

Dioques
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen, 

Ik ben Dion 25 jaar en eenzaam. Vriendschappen sluiten en behouden is altijd lastig voor mij geweest met als gevolg dat ik geen community om mij heen heb. Mijn leven momenteel bestaat uit werken en vervolgens thuis youtube kijken en met mijn familie praten. Door dat ik geen studie meer volg en geen verenigingsleven heb is contact maken met gelijkgestemden zeer moeilijk. Op mijn 23ste heb ik de diagnose autisme gekregen, dat hielp ook niet echt met mijn zelfvertrouwen. Ik vind het prettig om met een kleine groep mensen 2 a 3 personen gezellig wat te drinken of in kleine sfeer wat te gaan eten, wandelen, filmpje pakken. Maar zodra dat er het voorstel wordt gedaan voor bijvoorbeeld naar een festival te gaan haak ik snel af. Dat is voor mij te druk. Vele mensen begrijpen dat niet. Ik hoop hier mensen te vinden dat het leven iets minder eenzaam wordt al is het maar voor een goed gesprek. 

Bedankt voor het lezen voor de gene die zo ver gekomen is. 

Gr Dion

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 29 juni 2023

Hii Dion, welkom! :-)

Ik ben vooral benieuwd naar wat voor werk je doet? Ik snap dat je door iedere dag hetzelfde ritme te hebben je eenzaam voelt. Ik herken het zelf ook een beetje. Nu is dat voor mij niet aan de orde. Misschien is het ook leuk als je erbij vermeld waar je vandaan komt? Wie weet zijn er meer mensen hier uit jouw regio ;)

Dioques
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 2 reacties
  • 29 juni 2023

Ik werk in de zorg en kom uit Noord limburg. :) ik ben nieuw op deze site dus weet nog niet alle ins en outs 

Mikachi
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 30 juni 2023

Dag Dion!

Ik woon in Zuid-Limburg en ben naar het zelfde opzoek! We kunnen zeker afspreken! Laat maar weten wat je comfortable lijkt.

Mijn naam is Cat en ik ben 26 jaar. Ik heb Adhd en ben in 2021 flink ziek geworden. Hierdoor volg ik geen studie meer en heb ik afscheid moeten nemen van de vereniging waar ik lid van was. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het is enorm lastig om vrienden te maken. Ik ben altijd bang dat mensen me niet leuk vinden, omdat ik mega enthousiast kan zijn. Dan fiets ik mijn grenzen heel hard voorbij en dan ben ik moe. Dan ben ik ineens saai. Nu denk ik: Pech voor hun! Ik ga opzoek naar mensen die me wel leuk vinden!

Deze uitnoding is vrijblijvend. Neem je tijd. 

• 85 reacties
  • 30 juni 2023

Dag Dion, ik heb je een PB gestuurd, hopelijk lijkt het je leuk om in contact te komen :)

Jersey
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 18 juli 2023

Altijd welkom om.me een pb te sturen

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 18 juli 2023

Hey.. Ik ben ook altijd maar alleen en heb nooit echt vrienden gehad en altijd overal alleen gezeten terwijl ik anderen om me heen plezier hoor maken, nu ben ik heel geisoleerd omdat ik bang ben geworden voor mensen maar nu zit alles in mijn hoofd en ben ik mezelf steeds de grond in het praten in m’n eentje. Ik heb ook autisme en door wat er allemaal is gebeurd nog veel meer dingen erbij gekregen, je kan me een bericht sturen als je wilt en misschien over dingen praten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 21 juli 2023

Hey Dion, welkom! Stuur gerust een pb'tje :)

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 25 juli 2023

hey dioques

ik ben remco 27 jaar oud heb zelf ook autisme kan dus ook moeilijk vrienden maken ik probeer het nu via hier om toch met mensen in contact te komen lijkt het je ook leuk als vrienden bevoorbeeld verweg wonen dat we een keer kunnen bellen ofzo  stuur je gerust een berichtje.

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 26 reacties
  • 25 juli 2023

Hoi dion,

ik ben zelf ook werkzaam in de zorg en kan me in veel dingen herkennen, ik hoor graag van je als je wil kletsen ofzo. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen