Hey! Herkennen jullie het ook dat je niet echt mensen hebt die jou compleet kennen? Mensen waar je 100% eerlijk mee kunt zijn en echt een diepe band hebt? Dat is namelijk het dingetje waar ik best mee zit de laatste tijd.
De afgelopen 6 maanden waren behoorlijk zwaar voor me. Ik werd ontslagen van m'n werk, m'n vader werd ziek, en ben hierdoor in een lichte depressie beland ☹️. Toch heb ik me gerealiseerd dat je zo niet wilt leven. Ik ben nu volop bezig mijn leven weer op te pakken van alle kanten (werk, rijlessen, netwerk, sport, huisje, enz). Vriendschap is een groot gedeelte daarvan, vandaar dit berichtje!
Ik zoek leuke mensen die open staan voor vriendschap voor de lange termijn. Elkaar volop leren kennen en elkaar "pushen" om mooie dingen te bereiken in het leven. Ook al is het iets super kleins hoor! Niet iedereen wilt een miljonair worden 😁.
Ikzelf ben 26 jaar oud, man, woonachtig rondom Rotterdam, werkte (voorheen) als webdesigner, ga (hopelijk 😃) binnenkort beginnen met fitness, ben geobsedeerd met koffie, haat de zomer en hou van de winter, kijk veel te veel youtube video's, en behandel iedereen met respect een aandacht. Ooh en m'n naam is niet echt Moonlight hoor!
Stuur gerust een berichtje. Ik zou jullie graag eerst via dit leren kennen en wellicht later instagram / telefoonnummers uitwisselen. Hopelijk tot snel!