Skip to main content

Dennishallo omgeving Amsterdam

• 12 december 2021
  • 11 reacties
  • 117 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben Dennis uit Amsterdam. Doordat vrienden de stad uit trekken en corona het leven als een zzper minder leuk heeft gemaakt, kwam ik hier terecht. Naast de contacten die ik heb, zou het leuk zijn wat meer mensen uit de stad en regio te leren kennen. Ik ben vrij open, spontaan en echt een prater.

Ik hou van luchtvaart, films, dol op reizen, eten en meer.

Ik ben benieuwd of er meer mensen uit de stad hier op zitten!

Groet,

Dennis

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021

Hey Dennis :) welkom :) 

ik kom zelf niet uit Amsterdam maar ik werk er wel regelmatig.

wat deed je precies als zzper ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 12 december 2021

Hey Nick,

Thanks! Ik ben nog steeds ZZPer, maar niet meer vanuit een gezellig deelkantoor. Ik doe online marketing en jij?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021
Dennishallo schreef:

Hey Nick,

Thanks! Ik ben nog steeds ZZPer, maar niet meer vanuit een gezellig deelkantoor. Ik doe online marketing en jij?

Ik doe zelf eigenlijk  veel in de beveiligings brance  ik werk zelf heel veel op Schiphol en Amsterdam centrum komende week in ij Burg. 

Las ik goed dat jij ook games speelt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 12 december 2021
Nick schreef:
Dennishallo schreef:

Hey Nick,

Ik doe zelf eigenlijk  veel in de beveiligings brance  ik werk zelf heel veel op Schiphol en Amsterdam centrum komende week in ij Burg. 

Nee dat beschreef ik niet maar dat klopt haha, naja af en toe met wat mensen online Call of Duty.

Wat moet je doen dan?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021

Ik heb echt heel diverse werkzaamheden de ene dag zit ik op een alarm centrale de andere dag werk ik voor een zorg instelling en weer een andere dag werk ik in een winkel centrum. 

geen dag is het zelfde dat maakt het wel Leuk ookal kunnen sommige opdrachten heel saai zijn 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021
Dennishallo schreef:
Nick schreef:
Dennishallo schreef:

Hey Nick,

Nee dat beschreef ik niet maar dat klopt haha, naja af en toe met wat mensen online Call of Duty.

Wat moet je doen dan?

Las ik nergens anders hier op de community, waar speel je op? misschien kunnen we eens samen game 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 13 december 2021

Hee, welkom! :)

Wat is je favoriete film (of een top 3 als je echt niet kiezen kunt😅🙈)? Waar ga je het liefst naartoe, als je gaat reizen, nog bepaalde plekken/landen die je echt wilt bezoeken?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 13 december 2021
Nick schreef:
Dennishallo schreef:
Nick schreef:
Dennishallo schreef:

Hey Nick,

Wat moet je doen dan?

Las ik nergens anders hier op de community, waar speel je op? misschien kunnen we eens samen game 

Ik speel Warzone op PC.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 13 december 2021
Melissa schreef:

Hee, welkom! :)

Wat is je favoriete film (of een top 3 als je echt niet kiezen kunt😅🙈)? Waar ga je het liefst naartoe, als je gaat reizen, nog bepaalde plekken/landen die je echt wilt bezoeken?

Ik wil nog graag naar Japan en jij?

Volgensmij heb ik niet echt een favoriete film🤔

Rochella
  • 504 reacties
  • 14 december 2021

Welkom Dennis!

Leuk dat je je voorstelt en dat je de community hebt gevonden! :blush:  Er komen elke dag weer leden bij dus ik denk dat het wel goed gaat komen qua contacten leggen in de buurt :wink:

Helaas kom ik niet uit de buurt maar wellicht kun je mij (en de community) een leuke tip/to do iets laten weten voor bij jou in de buurt.. Wat is bijvoorbeeld een ‘’must-do/see/check’’ als je naar Amsterdam gaat?

Btw ik zie dat je van eten houdt, wat is je favoriete gerecht? 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 14 december 2021
Dennishallo schreef:

Ik wil nog graag naar Japan en jij?

ooh jaa, Japan lijkt me ook wel een vet land inderdaad om een keer heen te gaan! Ik weet het zelf niet zo goed, er staat nu nog best een hoop op mn lijstje 😂😅 maar ik wil sowieso nog graag naar Zweden, Noorwegen, en Ijsland

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen