Skip to main content

Delano 18

• 23 januari 2022
  • 7 reacties
  • 126 × bekeken

Lano
Forum|alt.badge.img

Hey ik ben Delano (18 jaar) en ben nieuw hier ^^

Mijn hobbys zijn gitaarspelen, gamen, anime, tekenen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 23 januari 2022

Hii, welkom! 

• 24 januari 2022

Welkom Lano!

Welke anime vind je het leukst?

Rochella

Welkom Delano!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Ik vind jouw haar echt super gaaf! :blush: Lijkt me veel moeite om het zo gekleurd te houden of niet?
Heb zelf ooit in een ver verleden mijn haarpunten felrood gehad, maar dat ging altijd heel snel over naar Oranje :zipper_mouth:  Echt binnen 3 weken ofzo :sweat: .

Wat voor games speel je graag? 

Lano
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 1 maart 2022
Elize schreef:

Welkom Lano!

Welke anime vind je het leukst?

Op het moment kijk ik jujutsu Kaizen maar soul eaters is mn favoriete.

Welke anime vind jij leuk ?

Lano
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 1 maart 2022
Rochella schreef:

Welkom Delano!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Ik vind jouw haar echt super gaaf! :blush: Lijkt me veel moeite om het zo gekleurd te houden of niet?
Heb zelf ooit in een ver verleden mijn haarpunten felrood gehad, maar dat ging altijd heel snel over naar Oranje :zipper_mouth:  Echt binnen 3 weken ofzo :sweat: .

Wat voor games speel je graag? 

Op het moment speel ik genshin impact maar wil weer iets anders spelen wat speel jij als vragen mag ?

Lano
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 1 maart 2022
Diego schreef:

Hii, welkom! 

Tnxx

Rochella

@Lano Ooh, dat ken ik wel maar speel ik helaas niet! Op dit moment speel ik veel Horizon Forbidden West op de PS4 en Phasmophobia op de PC. Voor de rest speel ik graag survival games zoals the forest/rust/ark. Wat speel jij graag nog meer?

Heb je al een kijkje genomen bij de groepen hier op de community? Deze gaan op regio's en ook op hobby's. Je kunt ze hier vinden. 

Misschien vindt je het ook wel wat om te kijken naar de fysieke of online groepen bij join us. Dit is een traject waarin je leert om sociaal wat vaardiger te worden. Meer informatie kun je hier vinden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen