Skip to main content

Daniëlle 21 omgeving Zuid-Holland

Toon eerste bericht
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Anoukje93
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 2 februari 2022
Danoontje2000 schreef:

Hoi allemaal!

Ik ben Daniëlle, 21 jaar en woon in de provincie zuid-holland. Ik volg de studie onderwijsassistent :) ik doe aan atletiek, en hou verder van tekenen, andere creatieve dingen als ik er tijd voor neem en heb haha en verder ben ik bezig met proberen te leren koken en bakken. Ik zou t erg leuk vinden om vrienden te maken aangezien ik die amper heb, om gezellig samen te whatsappen of af te spreken :) 

Hey!

Je woont een beetje ver weg maar wie weet :) Wat vind je leuk/lekker om te koken of bakken? 

Rochella

Welkom Danielle! 

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Hoe bevalt je studie?

‘’Andere creatieve dingen als ik er tijd voor neem’’ haha dat klinkt zo herkenbaar he! :joy: Schiet er iets te vaak bij in!

Koken en bakken is ook heel leuk om te doen! Gebruik je daar ook kookboeken voor of doe je het via internet? :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen