Skip to main content

Daniek, 19 jaar, omgeving Brabant

• 17 juni 2022
  • 7 reacties
  • 106 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

Hoi allemaal ik ben daniek en ben 19 jaar woon in Brabant omgeving Tilburg en was een beetje aan het rondkijken en kwam ik dit tegen voel me vaak eenzaam omdat k niet zo veel vrienden heb dus leek me dit wel wat ik woon nog bij me ouders heb een hond en vind het mega leuk om te stappen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 17 juni 2022

Hee Daniek, welkom!

Wat goed dat je je hier dan hebt aangemeld, om iets tegen die eenzaamheid te doen!
Wat voor een hond heb je?
Heb je naast stappen misschien ook nog andere hobbies, of dingen die je leuk vindt om te doen in je vrije tijd?

En voor nu: veel plezier op de community :)

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 17 juni 2022

Hey Daniek, 

Welkom op de site! :) 

Tof dat je ook van stappen houdt. Als je naar 'n bar, disco, of festival gaat, ga je dan altijd alleen of heb je wel een groepje waar je mee kunt gaan? 

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 17 juni 2022

Welkom <3

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 19 juni 2022

Ik ga altijd alleen op stap

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 19 juni 2022

Ja zeker heb k nog andere hobby sporten en knutselen vind k ook heel leuk en heb een Engelse Stafford

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 19 juni 2022
D013 schreef:

Ik ga altijd alleen op stap

Oh dat is heel vervelend. 🙁

Ik ben ook een paar keer alleen ergens heen gegaan, en alleen op een terras gezeten en wat gedronken en gegeten. En ik weet hoe enorm kut dat aanvoelt. 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 20 juni 2022
D013 schreef:

Ja zeker heb k nog andere hobby sporten en knutselen vind k ook heel leuk

Leuke hobbies! Wat voor sport doe je graag? En wat vind je leuk om te knutselen?
Misschien ook wel leuk om te weten dat we een crea club hebben hier op de community, waar ook online bijeenkomsten mee worden georganiseerd om samen lekker creatief te zijn. Dit is de link naar de groep: https://community.join-us.nu/groups/join-us-crea-club-80

D013 schreef:

en heb een Engelse Stafford

Aah leuk! Hoe heet hij/zij?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen