Skip to main content

dame 19 jr zoekt contact/vrienden

• 1 september 2024
  • 3 reacties
  • 145 × bekeken

Maudanna.enjoy
Forum|alt.badge.img

Hey iedereen, ik ben maud een 19 jarige dame woonachtig noord limburg.  Ik heb een moeilijke zware jeugd achter de rug, van me 5e tot me 18e in de jeugdzorg verbleven, hierdoor moest ik vaak verhuizen wat er voor heeft gezorgd dat ik vriendschappen niet kon onderhouden,  en nu tegenwoordig eenzaam ben. Behalve familie heb ik geen mensen om erop uit te gaan, om vriendschappen mee te beginnen, of contact mee te hebben, ik hou van dieren, terrasje pakken, makeup en haar doen, koken, muziek luisteren , erop uit gaan naar whatever. Bedankt voor je tijd en hoop wat te horen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Dusken
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 2 september 2024

Hoi hoii, wat voor muziek luister je??

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 3 september 2024

Hoi Maud,

Ik ben Jens, 17 jaar en kom uit zuid limburg. Ik heb n beetje hetzelfde probleem naast familie heb ik ook niemand om mee uit te gaan. Ik heb een hond dus hou ook van dieren, terrasje pakken( drink geen bier:) en muziek luister ik ook veel. Ik hoop op een reactie van je en dat je beter kan leren kennen. Groetjes Jens

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 4 september 2024
Maudanna.enjoy schreef:

Hey iedereen, ik ben maud een 19 jarige dame woonachtig noord limburg.  Ik heb een moeilijke zware jeugd achter de rug, van me 5e tot me 18e in de jeugdzorg verbleven, hierdoor moest ik vaak verhuizen wat er voor heeft gezorgd dat ik vriendschappen niet kon onderhouden,  en nu tegenwoordig eenzaam ben. Behalve familie heb ik geen mensen om erop uit te gaan, om vriendschappen mee te beginnen, of contact mee te hebben, ik hou van dieren, terrasje pakken, makeup en haar doen, koken, muziek luisteren , erop uit gaan naar whatever. Bedankt voor je tijd en hoop wat te horen. 

Hey maudanna ik heb bijna dezelfde intresses als jou ik hou ook van dieren en muziek en koken

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen