Skip to main content

Dalan, 20, omgeving Vlaardingen/Schiedam

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik ben Dalan, een 20-jarige jongen en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik studeer Internationale Relaties en Organisaties aan de Universiteit Leiden. Mijn hobby’s en interesses zijn onder andere films en series kijken, gamen, sporten, muziek, geschiedenis en politiek. Ik heb niet de beste jeugd gehad en heb onder andere daardoor al een tijdje een angststoornis, hierdoor heb ik ook op sociale vlak niet optimaal kunnen ontwikkelen. Ik heb wel wat vrienden maar ik zie ze niet heel vaak en heb geen diepe band met hen waardoor ik me nog steeds eenzaam voel. Ik zou een vriendschap willen met iemand die rond mijn leeftijd is, dus als je in Zuid-Holland of omstreken woont en geïnteresseerd bent, stuur mij gerust een dm. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024

Hey, Je woont best vlak bij mij in de buurt. Ik woon in Spijkenisse

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
LezerIrisje schreef:

Keertje afspreken? Wat zijn je hobby's trouwens?

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
ThaSnaily schreef:
LezerIrisje schreef:

Tuurlijk, ik lees, diamond paint. Ik ben momenteel met een borduur werkje en een miniatuur winkeltje bezig en ik probeer weer te lezen

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
LezerIrisje schreef:
ThaSnaily schreef:
LezerIrisje schreef:

Tuurlijk, ik lees, diamond paint. Ik ben momenteel met een borduur werkje en een miniatuur winkeltje bezig en ik probeer weer te lezen

Interessante hobby’s, die van mij zijn gamen, films/series kijken, sportschool en voetbal. Ik dm je even, kunnen we vanaf daar verder praten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 4 maart 2024

Ik heb je een berichtje gestuurd

Borrelnootje
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 6 maart 2024

heyy, leuk bericht! Ik ga zelf ook naar school bij HBO in Leiden en studeert toegepaste psychologie. Je hobby's komen erg over een met de mijne :). Lijkt me zeker leuk om verder te chatten met je en zeker keer met je te gamen! (een van mijn grootste hobby's) :D 

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 6 maart 2024
Borrelnootje schreef:

heyy, leuk bericht! Ik ga zelf ook naar school bij HBO in Leiden en studeert toegepaste psychologie. Je hobby's komen erg over een met de mijne :). Lijkt me zeker leuk om verder te chatten met je en zeker keer met je te gamen! (een van mijn grootste hobby's) 

Borrelnootje schreef:

heyy, leuk bericht! Ik ga zelf ook naar school bij HBO in Leiden en studeert toegepaste psychologie. Je hobby's komen erg over een met de mijne :). Lijkt me zeker leuk om verder te chatten met je en zeker keer met je te gamen! (een van mijn grootste hobby's) :D 

Hey, ik stuur je een dm, kunnen we daar verder praten.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 10 maart 2024

Hi!
Ik woon zelf in Spijkenisse, dus woon redelijk in de buurt. Mocht je interesse hebben in een praatje of om iets te ondernemen, mag je altijd een berichtje sturen. 

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 10 maart 2024
Naoomi schreef:

Hi!
Ik woon zelf in Spijkenisse, dus woon redelijk in de buurt. Mocht je interesse hebben in een praatje of om iets te ondernemen, mag je altijd een berichtje sturen. 

Ja, lijkt me leuk, das wel inderdaad best dichtbij. We kunnen wel keertje afspreken in Rotterdam Centraal ofzo dan? Je kan mij een dm sturen als je daar wilt verder praten

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 11 maart 2024

Heeyy, ik ben Charley (22) en ik kom uit Delft! Zelf heb ik ook aan de universiteit van Leiden gestudeerd (Linguistics), waar ik ondertussen een bachelor van in de pocket heb. Ik ben nu aan het kijken wat ik verder wil en dan voornamelijk in de richting van vertalen. 

Wat vervelend dat je door je thuissituatie een angststoornis hebt opgelopen … hopelijk kun je je snel weer verder ontwikkelen op sociaal vlak! 

Naar wat voor films/series kijk jij en naar welke muziek luister jij?

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 11 maart 2024
Charley schreef:

Heeyy, ik ben Charley (22) en ik kom uit Delft! Zelf heb ik ook aan de universiteit van Leiden gestudeerd (Linguistics), waar ik ondertussen een bachelor van in de pocket heb. Ik ben nu aan het kijken wat ik verder wil en dan voornamelijk in de richting van vertalen. 

Wat vervelend dat je door je thuissituatie een angststoornis hebt opgelopen … hopelijk kun je je snel weer verder ontwikkelen op sociaal vlak! 

Naar wat voor films/series kijk jij en naar welke muziek luister jij?

Hoi, interessant dat je op dezelfde universiteit hebt gezeten. Ik hoop dat je een leuke baan kan vinden.

Ik kijk vooral naar actie films/series en luister vooral naar pop, edm en rapmuziek.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen