Skip to main content

Dalan, 20, omgeving Vlaardingen/Schiedam

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik ben Dalan, een 20-jarige jongen en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik studeer Internationale Relaties en Organisaties aan de Universiteit Leiden. Mijn hobby’s en interesses zijn onder andere films en series kijken, gamen, sporten, muziek, geschiedenis en politiek. Ik heb niet de beste jeugd gehad en heb onder andere daardoor al een tijdje een angststoornis, hierdoor heb ik ook op sociale vlak niet optimaal kunnen ontwikkelen. Ik heb wel wat vrienden maar ik zie ze niet heel vaak en heb geen diepe band met hen waardoor ik me nog steeds eenzaam voel. Ik zou een vriendschap willen met iemand die rond mijn leeftijd is, dus als je in Zuid-Holland of omstreken woont en geïnteresseerd bent, stuur mij gerust een dm. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024

Hey, Je woont best vlak bij mij in de buurt. Ik woon in Spijkenisse

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
LezerIrisje schreef:

Keertje afspreken? Wat zijn je hobby's trouwens?

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
ThaSnaily schreef:
LezerIrisje schreef:

Tuurlijk, ik lees, diamond paint. Ik ben momenteel met een borduur werkje en een miniatuur winkeltje bezig en ik probeer weer te lezen

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 maart 2024
LezerIrisje schreef:
ThaSnaily schreef:
LezerIrisje schreef:

Tuurlijk, ik lees, diamond paint. Ik ben momenteel met een borduur werkje en een miniatuur winkeltje bezig en ik probeer weer te lezen

Interessante hobby’s, die van mij zijn gamen, films/series kijken, sportschool en voetbal. Ik dm je even, kunnen we vanaf daar verder praten.

Forum|alt.badge.img+3