Skip to main content

Daan, 21 jaar, omgeving zuid holland

• 26 juni 2023
  • 3 reacties
  • 176 × bekeken

Just_Daan
Forum|alt.badge.img

Heyheyy. Ik ben Daan, 21 jaartjes jong of oud. Ik ben iemand die een lange tijd best bang is geweest voor sociaal contact en dus ook mensen leren kennen maar ik ben klaar om de stap te zetten om het wel te doen so here I am. Ik woon in omgeving zuid-holland/Den Haag en ik sta open om memsen te leren kennen. Vraag wat je wilt weten en ik kijk ernaar uit om mensen te ontmoeten

3 reacties

Melanielb
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 23 juli 2023
Just_Daan schreef:

Heyheyy. Ik ben Daan, 21 jaartjes jong of oud. Ik ben iemand die een lange tijd best bang is geweest voor sociaal contact en dus ook mensen leren kennen maar ik ben klaar om de stap te zetten om het wel te doen so here I am. Ik woon in omgeving zuid-holland/Den Haag en ik sta open om memsen te leren kennen. Vraag wat je wilt weten en ik kijk ernaar uit om mensen te ontmoeten

Heeyy! Wat leuk! 
ik kom zelf uit Zoetermeer (naast Den Haag haha) 

keertje gezellig kletsen? Heb genoeg om je over te vertellen en jij vast ook wel! 😁

Romy1607
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 23 juli 2023
Just_Daan schreef:

Hey daan! Gave tattooage sleeve! Welkom hier😇 Wat voor hobby's heb je? Ik kom uit zuid-Holland, en ben net nieuw hier hahah.

Just_Daan
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 4 reacties
  • 23 juli 2023

Hey Romy. Thnx haha. Ik doe zelf als mijn ahdh de motivatie wil accepteren fitness. En verder gewoon chillen en netflix bingen. En jij?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen