Skip to main content

contacten zoeken Joost 25

• 3 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 172 × bekeken

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben Joost Stolk 25 jaar

Ik zoek iemand waarmee ik in contact kan komen in het begin digitaal misschien later fysiek. waar ik van hou is lezen gamen en series kijken. Ik woon in Arnhem in een instelling omdat ik lichamelijk beperkt ben. Mijn interesses zijn geschiedenis wereldreligies en politiek ik kan ook over andere dingen doe ook vrijwilligerswerk bij de bieb en doe ook nog het animatie team dat wil ik wel later verder uitleggen  ik hou ook van spelletjes doen als jullie verder nog meer over mij willen weten mag je me een bericht sturen Hoop van jullie te horen maar dit is een korte uitleg

Gr Joost

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 8 oktober 2024

Hey

wat goed dat je ondanks je beperking “gewoon” aan het werk bent, is het wel zo gewoon of is er op het werk veel aanpassingen? 

geschiedenis (wereld)religies en politiek hebben ook zeer mijn interesse, vooral om alle kanten van een verhaal/gebeurtenis (beter) te begrijpen en de broodnodige nuance toe passen die vandaag de dag erg mis. 

een animatieteam? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? In een luxe vakantie resort verblijven en er nog voor betaald worden ook?👍🏻

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 15 oktober 2024

hallo ik ben danique een jongen van 22 jaar ik woon in de buurt van Arnhem en heb ongeveer dezelfde interesses en zou wel een keer in contact willen komen. laat maar weten

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen