Skip to main content

concert

• 7 april 2025
  • 3 reacties
  • 50 × bekeken

Boricaatje
Forum|alt.badge.img+3

Hey hallo allemaal,

Ik wilde even iets leuks met jullie delen! 🎉
Op uitnodiging van Join Us ga ik op maandag 5 mei naar Bevrijdingspop in Haarlem en op 11 juni naar Impact Night in AFAS Live. Supertof natuurlijk! 

Hebben jullie hier toevallig ook een mail over gekregen?
Bij deze laat ik graag weten dat ik erbij ben en… misschien ga jij ook wel? Het lijkt me namelijk heel gezellig om samen te gaan met iemand. Ik vind het best een beetje spannend om alleen naar zulke evenementen te gaan, dus als je ook interesse hebt, laat het vooral weten!

Stuur me gerust een berichtje of laat een reactie achter. Alles is goed! 😄

Hopelijk tot dan!
Groetjes,
Boris

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 7 april 2025

Heyy Boris, er zullen zeker nog andere leden zijn. Voor bevrijdingspop is er een groepsapp ben je deze toevallig al gejoind? Deze mail is verstuurd naar alle leden van de community. Hiermee hopen we op een mooie opkomst, zelf ben ik er beide ook bij! 😊

Boricaatje
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 7 april 2025
Diego schreef:

Heyy Boris, er zullen zeker nog andere leden zijn. Voor bevrijdingspop is er een groepsapp ben je deze toevallig al gejoind? Deze mail is verstuurd naar alle leden van de community. Hiermee hopen we op een mooie opkomst, zelf ben ik er beide ook bij! 😊

Nee, ik zit nog niet in die groepsapp. Kan je mij erin zetten?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 7 april 2025
Boricaatje schreef:
Diego schreef:

Nee, ik zit nog niet in die groepsapp. Kan je mij erin zetten?

Ik zal je een groepsuitnodigings link sturen via een privébericht. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen