Skip to main content

Cheyenne 20 omgeving Dordrecht

• 31 januari 2022
  • 5 reacties
  • 168 × bekeken

Motorgirl

Hi ik ben Cheyenne ik ben 20 jaar en woon in Dordrecht. Omdat ik nogal moeilijk contact maak heb ik eigenlijk geen vrienden. 
Ik zou graag mensen leren kennen.  Ik hou van bioscoop,  pretparken,  dierentuin. Of gewoon  lekker thuis spelletjes of series kijken.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 31 januari 2022
Motorgirl schreef:

Hi ik ben Cheyenne ik ben 20 jaar en woon in Dordrecht. Omdat ik nogal moeilijk contact maak heb ik eigenlijk geen vrienden. 
Ik zou graag mensen leren kennen.  Ik hou van bioscoop,  pretparken,  dierentuin. Of gewoon  lekker thuis spelletjes of series kijken.

Hey Cheyenne,

Wat leuk dat je je voorstelt! Wat voor spelletjes vind je leuk? 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 31 januari 2022

Hey van harte welkom :) 

Ben je bekend met join us online ? 
Daar zou je je misschien kunnen aanmelden. daar leer je toffe gezellige mensen kennen en word je begeleid in de dingen die je lastig vind met contact zoeken 

Wat is je favoriete pretpark? 
en welke games speel je ? 

ik ben altijd wel in voor een gezellige chat geld voor iedereen trouwens mijn pb staat altijd open. 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 31 januari 2022

Hey!

Ik woon zelf ook in Dordrecht en lijkt me leuk mensen uit de buurt te leren kennen. Ik woon nog niet zo lang in Dordrecht.

Ik vind het heel leuk om spelletjes te spelen, dus lijkt me gezellig om dat met iemand te doen uit de buurt. Als jou dat ook leuk lijkt stuur me vooral een berichtje

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoii ik woon in papendrecht dus een dorp verderop! Als t je leuk lijkt kan je me een prive berichtje sturen :) hou ook errrrg van spelletjes spelen!

Rochella

Hey Cheyenne!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:
Wat voor series kijk je graag?

Ik zie ook dat je van motor rijden houdt, heb je zelf ook een motor? Zelf rijd ik ook en ik kom uit Gorinchem, dus als je een keertje zou willen rijden, dan zie ik dat wel zitten hoor! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen