Skip to main content

Britt 22 omgeving Limburg

• 30 december 2021
  • 8 reacties
  • 241 × bekeken

Britt
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 9 reacties

Hoi allemaal, 

Mijn naam is Britt en ik ben 22 jaar en woonachtig in Limburg.

Ik vind het leuk om te wandelen met mijn hond en ik volg ook een opleiding dierverzorging. In mijn vrije tijd vind ik het hartstikke leuk om buiten te zijn, om bijvoorbeeld te gaan fietsen. 

Omdat alles nu online is heb ik weinig sociaal contact en voel ik me vaker eenzamer. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 30 december 2021

Hey Britt, goed dat je je hebt aangemeld, welkom! Dierverzorging lijkt me echt een leuke opleiding, kun je ook kiezen met wat voor dieren je leert te werken zoals dierentuindieren of huisdieren?

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 30 december 2021

Welkom Britt,

Ja de opleiding lijkt mij ook leuk, want je help dieren. Heb je nog angsten voor bepaalde dieren?

Britt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 30 december 2021

Ja, ik vind de vogelspin wel heel erg eng :spider_web::spider:

Britt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 30 december 2021

Je kunt bij deze opleiding leren over alle dieren over kleine huisdieren, zoals konijnen maar ook over de grotere dieren zoals schapen. Het is maar over welk dier jezelf meer over wilt leren 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 31 december 2021

Hey Britt, leuk dat je er bent!

Welk ras heeft je hond? Heb je misschien een leuke foto van je hond?

• 0 reacties
  • 31 december 2021

Hi Britt, welkom op het forum. Leuke opleiding dierenverzorging! Ik snap het helemaal,  in het begin is het nog wel te overzien om alles online te volgen, maar na een gegeven moment wil je ook weer fysiek contact met mensen. Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor soort hond je hebt :).

Britt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 2 januari 2022

Ik heb twee honden rassen de honden rassen zijn een Jack Russel en een Franse Basset 

Britt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 2 januari 2022
dit is de jack russel 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen