Skip to main content

Brito 26 omgeving Utrecht

• 16 augustus 2022
  • 5 reacties
  • 127 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal

ik heb me net aangemeld uit nieuwsgierigheid en in de hoop misschien leuke meiden en jongens te leren kennen. Ik woon vlakbij Utrecht en ben bijna 22. Als er vragen zijn stel ze gerust ik weet niet of je privé kan chatten hier? Of dat het alleen openbaar is. Anyways fijne avond iedereen🙌🏽

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 16 augustus 2022

Welkom @Brito1 in de community!

Wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd?

Ben je nog bezig met school en/of werk?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Anwar

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2022

Hey Anwar

ik werk nu nog momenteel en in september hoop ik te starten met een nieuwe opleiding dierverzorging maar wacht nog op de uitnodiging…  In me vrije tijd vind ik een wandeling maken leuk of even sporten of ergens te eten en drinken. En wat vind jij allemaal leuk om te doen en werk of studeer jij? 
Groetjes

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 18 augustus 2022

Hey Brito,

Welkom bij de groep, knap dat je nog een opleiding wilt beginnen nadat je al begonnen bent met werken. Ik had gehoord dat dit vrij zwaar kan zijn omdat je op school veel geconcentreerder bezig bent dan op het werk. Als je nog wacht op een uitnodiging maar het begint al in September heb je dan ook al een plan B voor als het toch niet doorgaat? 

Wat voor werk doe je nu? 

Roman

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 19 augustus 2022

Hoi,

Wist je dat we ook community regio groepen hebben? 
zie het tabje groepen en dan kan je, je regio selecteren. 

En gelukkig kan je ook privé berichtje sturen! Het meest op de community is openbaar.

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Brito!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Heb je inmiddels al bericht gehad voor je opleiding? Heel veel succes in ieder geval!

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen