Skip to main content

Brit, 18 jaar, omgeving Zuid-Holland

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

Hi!!

Ik ben Brigitte (maar zeg gerust Brit) en na een nogal eenzaam tussenjaar en een vriendengroep die me in de steek gelaten heeft zou ik graag eindelijk weer eens proberen leuke nieuwe mensen te leren kennen vooral nu de zomer eraan komt en er zoveel leuke dingen te doen zijn

ik zal mezelf even voorstellen haha, ik ben inmiddels 18 en dol op theater! het liefste ga ik daar ook iets mee doen in mijn toekomst. verder ben ik dol op zingen en vind ik het enorm leuk om creatief te zijn in het Algemeen! (een cursus doen met iemand?! lijkt me helemaal gezellig!) en ik teken ook graag.

Verder vind ik het ook heel leuk om over films of andere vormen van entertainment te geeken. qua muziek ben ik persoonlijk erg fan van Lana Del Rey en Arctic Monkeys maar ik kan bijna alles wel waarderen. Ik vind het wel leuker om in het echt mensen te leren kennen dus als iemand in de buurt (Zuid Holland, Regio Den haag/delft) eens iets zou willen doen zou ik dat enorm gezellig vinden

Hopelijk tot snel!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 5 juni 2023

Hoi Brit!

Leuke post. Ik kom zelf uit Leiden dus dat is zo te horen redelijk in de buurt. Ik ben zelf ook mijn vriendengroep verloren toen ik net klaar was met de middelbare, dus ik snap erg hoe dat je kan vereenzamen.

Leuk dat je van kunst en cultuur houdt! Ben ik zelf ook erg fan van. Ik zou graag vaker naar musea gaan, maar ik doe het toch niet zo snel in mijn eentje. Misschien leuk idee om een keer samen te doen? Ik heb niet veel ervaring met theater, maar het lijkt me interessant om een keertje te gaan!

Laat maar weten of je interesse hebt

Groetjes Robbie

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

hoi Robster!

wow dan zitten we dus precies in hetzelfde schuitje! toch ook wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die zoeits heeft ervaren :)

musea kunnen zeer interessant zijn! ik ga ook niet vaak maar wie weet als we iets leuks kunnen vinden!

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 6 juni 2023
BrownieBri schreef:

hoi Robster!

wow dan zitten we dus precies in hetzelfde schuitje! toch ook wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die zoeits heeft ervaren :)

musea kunnen zeer interessant zijn! ik ga ook niet vaak maar wie weet als we iets leuks kunnen vinden!

Lijkt me iig leuk om een keertje in Den Haag af te spreken (denk dat dat handig is voor ons allebei?). Hoeven niet direct naar een museum natuurlijk, we kunnen ook gewoon een stadswandeling maken en wat dingen bezichtigen. Ben je ergens anders dan hier bereikbaar?

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 8 juni 2023

Welkom Brit!

Interessante introductie. 
Ikzelf ben ook dol op zingen! Welke liederen zing je graag? 

Cinic
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 8 juni 2023

Hii!

Het eenzame (tussen)jaar dat herken ik ^^” Heb ik heel erg gehad in het eerste jaar van mijn studie.

Ik probeer nog steeds mensen te vinden om samen liedjes mee te zingen of muziek mee te maken of een leuke creatieve cursus mee te doen. Zingen is echt geweldig :D Welke genre liedjes zing je meestal?

En mocht je het leuk vinden om met mensen muziek te maken dan is er om de zoveel weken een jamsessie in het park bij Blijdorp in Rotterdam. De volgende is zondag ^^

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 10 juni 2023

Hoi Brit,

Ik zie dat je fan bent van Arctic Monkeys. Wat leuk! Het is mijn favoriete band :) Ben je ook weleens bij een concert van ze geweest? 

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

Hi Cinic!!

Het is echt een opluchting te horen dat ik niet de enige ben die het heeft doorstaan, voelde me er echt even n beetje een loser voor

Haha echt he!! Ik zou ook super graag een band joinen maar mensen vinden is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vind het leuk om met alle genres te experimenteren maar ik zing vooral rock en pop rock. Maar ik vind het ook leuk om te experimenteren met (r&)blues en jazz. Ugh wat vervelend dat ik dit berichtje vandaag pas zie en te laat ben voor die jamsessie vandaag :( wanneer is de volgende? En zou je het leuk vinden om misschien samen eens te gaan jammen? 

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

Hey Elle!

Oh wat leuk om een andere fan tegen te komen!! Ja ik ben bij hun concert in Amsterdam in de ziggo dome geweest, was tevens ook mijn eerste concert haha. En jij? :) 

BrownieBri
Forum|alt.badge.img

Thanks Shni!

ik zing vooral rock en pop rock maar ik vind het ook leuk om (r&)Blues en Jazz te proberen :) en jij??

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 11 juni 2023

@BrownieBri 

Zo vet! 
Ik zing zoal Klassiek, Pop, (R&)Blues en Jazz.

Ik kom graag met je in contact! 

Cinic
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 13 juni 2023

Haha echt he! Ik heb ook geen idee waar ik echt kan starten behalve naar muziek evenement gaan en kletsen met mensen. Ik weet nog niet precies wanneer de volgende jamsessie, maar ik gok op 1 of 2 juli. Het lijkt me ook heel leuk om samen te jammen :D

Rock lijkt mij nog steeds zo gaaf om te leren zingen, maar ik heb er ooit mijn stem mee weggeblazen dus ik ben er wat voorzichtig mee ^^" ik wil ooit wel goed een growl in zingen kunnen toevoegen. Met zangles ben ik nu bezig met gezond leren belten. Kwa genre doe ik wat mee aanstaat of wat helpt bij wat ik wil leren op het moment. Soms wat meer rock, maar ook wat meer opera-esk en indie vind ik leuk om te zingen.

Cherra
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 17 juni 2023

hoi ik zou het leuk vinden om eens een keertje met je naar het theater te gaan  op mijn buketlist staat nog steeds het zwanenmeer 

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik zie dat je graag tekent! Wat leuk, ik hou ook erg van tekenen en schilderen en kom uit de buurt van Zuid Holland, theathee vind ik ook best leuk! Wat teken je zoal?

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 25 juni 2023
BrownieBri schreef:

Hey Elle!

Oh wat leuk om een andere fan tegen te komen!! Ja ik ben bij hun concert in Amsterdam in de ziggo dome geweest, was tevens ook mijn eerste concert haha. En jij? :) 

Wat gaaf! Ik vond het echt een goed concert! Vorig jaar ben ik speciaal voor ze naar Pukkelpop in België gegaan haha. Wat is jouw favoriete album of nummer van ze?

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 19 juli 2023
Cinic schreef:

Haha echt he! Ik heb ook geen idee waar ik echt kan starten behalve naar muziek evenement gaan en kletsen met mensen. Ik weet nog niet precies wanneer de volgende jamsessie, maar ik gok op 1 of 2 juli. Het lijkt me ook heel leuk om samen te jammen :D

Rock lijkt mij nog steeds zo gaaf om te leren zingen, maar ik heb er ooit mijn stem mee weggeblazen dus ik ben er wat voorzichtig mee ^^" ik wil ooit wel goed een growl in zingen kunnen toevoegen. Met zangles ben ik nu bezig met gezond leren belten. Kwa genre doe ik wat mee aanstaat of wat helpt bij wat ik wil leren op het moment. Soms wat meer rock, maar ook wat meer opera-esk en indie vind ik leuk om te zingen.

Nog iemand die van zingen houdt zo te zien!

Melanielb
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 23 juli 2023
BrownieBri schreef:

Hi!!

Ik ben Brigitte (maar zeg gerust Brit) en na een nogal eenzaam tussenjaar en een vriendengroep die me in de steek gelaten heeft zou ik graag eindelijk weer eens proberen leuke nieuwe mensen te leren kennen vooral nu de zomer eraan komt en er zoveel leuke dingen te doen zijn

ik zal mezelf even voorstellen haha, ik ben inmiddels 18 en dol op theater! het liefste ga ik daar ook iets mee doen in mijn toekomst. verder ben ik dol op zingen en vind ik het enorm leuk om creatief te zijn in het Algemeen! (een cursus doen met iemand?! lijkt me helemaal gezellig!) en ik teken ook graag.

Verder vind ik het ook heel leuk om over films of andere vormen van entertainment te geeken. qua muziek ben ik persoonlijk erg fan van Lana Del Rey en Arctic Monkeys maar ik kan bijna alles wel waarderen. Ik vind het wel leuker om in het echt mensen te leren kennen dus als iemand in de buurt (Zuid Holland, Regio Den haag/delft) eens iets zou willen doen zou ik dat enorm gezellig vinden

Hopelijk tot snel!

Heey hooii! 
ik kom zelf uit Zoetermeer en ben 17 jaar! Wat een super leuke interesses heb jij! Ik zie heel veel gelijkenissen. Keertje kletsen? :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen