Skip to main content

Bloem omgeving Zuid-Holland

• 16 september 2022
  • 4 reacties
  • 176 × bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hey Allemaal,

Een hele tijd geleden heb ik me al een keer voorgesteld. Ik ben bloem (nickname) en ik doe een thuisstudie toegepaste psychologie. Ik was benieuwd of er mensen zijn die ook (toegepaste) psychologie studeren of iets soortgelijks (pedagogiek, social work, hersenwetenschap, filosofie) en die het leuk vinden om over deze onderwerpen te sparren. Misschien kunnen we zelfs een keer samen een opdracht maken of studeren. Als dit je leuk lijkt kun je me een berichtje sturen:)

Verder vind ik het natuurlijk ook nog steeds erg leuk om in contact te komen met anderen. Ik zit al in de groep Zuid Holland waar ik vandaan kom, maar ik vind het niet erg om verder te reizen met de trein.

Mijn interesses zijn verder: filosofie, psychologie, muziek maken (zingen), schrijven, lezen, theater en politiek. Verder hou ik erg van dieren en de natuur.

Ik vind het leuk om door de natuur te wandelen, uit eten te gaan, films en series te kijken, musea te bezoeken, naar het theater en de bioscoop te gaan en bordspelletjes te spelen. Ik hou ook van reizen, creatieve dingen doen en uitproberen, samen muziek maken, of naar concerten gaan.

Veel plezier op het forum!

Groetjes Bloem

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 17 september 2022

Hi Bloem! Ik doe zelf een leraren opleiding waarbij pedagogie een onderdeel is, maar ik zou mijzelf geen pedagoog noemen, dus ik denk niet dat ik veel voor je kan betekenen op studiefront. En mijn paar jaartjes levensbeschouwing op het voortgezet stelt helaas ook niet veel voor, ha ha. 

Wat voor beroep wens je uit te oefenen wanneer je je diploma gehaald hebt? En wat lees je zoal? Over het algemeen lijken we wel dezelfde interesses te hebben :). Wat voor soort bordspellen vind je leuk om te spelen? Ik ben namelijk bezig een DnD groepje op te zetten voor geïnteresseerde (ook zonder ervaring), misschien lijkt het je leuk mee te doen?

Mims
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 17 september 2022

Hey Bloem,

Ik zit nu in mijn tweede jaar van Social Work op de Hogeschool Rotterdam. Momenteel vind ik de stukken over psychologie het meest interessant. :)

Het lijkt me wel eens leuk om samen te studeren. 

Heb je trouwens een favoriet natuurgebied om in te wandelen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 19 september 2022

Hey

Wat een leuke berichten! Ik heb jullie prive een bericht gestuurd:)

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 19 september 2022

Hoi Bloem! 

Een thuisstudie toegepaste psychologie lijkt me heel pittig, knap dat je dit doet! Ik doe zelf (nog) geen studie in de psychologie maar ik ben er wel naar aan het kijken. Ik denk creatief psycholoog, maar ik zit ook te kijken naar ervaringsdeskundige! Maar ik weet het nog niet helemaal, veel keus haha. 

Ben wel benieuwd naar je ervaringen!

Groetjes ​​​​​​

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen