Skip to main content

Bioscoop/meeting/dagje weg

• 1 augustus 2022
  • 4 reacties
  • 104 × bekeken

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5

Hi! 

Mijn naam is Melissa, ik ben 20 jaar. 

Het lijkt mij ontzettend leuk om wat mensen te leren kennen uit mijn omgeving. Graag zou ik een keer naar de bioscoop gaan. Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom! Ik vind zelf winkelen en terrasjes pakken erg leuk.

Lijkt jou dit ook iets, stuur me een berichtje, en wie weet tot snel!

(ik zit ook in de discord server, mocht je liever daar praten mag je me altijd berichten. Tag is: xMelisje#7864)

Veel liefs,

Melissa! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2022

Hey Melissa,

Lijkt mij een leuk idee. Heb je een voorstel voor een locatie? Wellicht is een terrasje pakken wat geschikter om elkaar te leren kennen.

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 69 reacties
  • 1 augustus 2022
AS123 schreef:

Hey Melissa,

Lijkt mij een leuk idee. Heb je een voorstel voor een locatie? Wellicht is een terrasje pakken wat geschikter om elkaar te leren kennen.

Hi wat leuk!

Ik spreek nooit zomaar met iemand af. Ik wil iemand eerst beter leren kennen online.

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2022
xMelisje schreef:
AS123 schreef:

Hey Melissa,

Hi wat leuk!

Ik spreek nooit zomaar met iemand af. Ik wil iemand eerst beter leren kennen online.

Hey, dat snap ik. Maar je vroeg om iets te gaan doen, dus was wel benieuwd welke locatie je daarvoor in gedachte had. En of je dan 1 op 1 wilt afspreken of in een groepje 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 69 reacties
  • 1 augustus 2022
AS123 schreef:
xMelisje schreef:
AS123 schreef:

Hey Melissa,

Hi wat leuk!

Hey, dat snap ik. Maar je vroeg om iets te gaan doen, dus was wel benieuwd welke locatie je daarvoor in gedachte had. En of je dan 1 op 1 wilt afspreken of in een groepje 

Hi,

Omgeving denbosch? En kan allebei.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen