Skip to main content

Biebs 25 omgeving Helmond

• 21 december 2021
  • 8 reacties
  • 201 × bekeken

Biebs
Forum|alt.badge.img+6

Hoi allemaal!

Ik ben Britt, maar ik word vaak Biebs genoemd door mijn vriendinnen. Ik ben 25 jaar jong en woon met mijn vriend in ons huis in Helmond.

In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen met de hond van mijn ouders en de hond van Diego :-) 

Ik zing ontzettend graag, dus dat probeer ik zo veel mogelijk te doen. Om een beetje onder de mensen te blijven ben ik zangeres in een band en in een groot theaterkoor. 

Ook kan ik natuurlijk niet achterblijven met mijn Netflix lijstje: Stranger Things, Breaking Bad, Narcos, La Casa de Papel, Lupin.. Noem maar op!

Ik heb een account gemaakt omdat ik merk dat ik me vaak eenzaam voel en ik vind het super top waar JoinUs voor staat. Ik ben altijd in voor een praatje of een drankje of een lunch. En zoals Diego ooit tegen mij zei: Heb je geen zin om uit bed te komen? Dan maak je maar zin. 

Liefs Britt 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 21 december 2021

Heeyy Britt, allereerst welkom! Tof dat je je voorstelt, misschien kun je wat van je zangkunsten delen? 😊

hetisSANNE
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 21 december 2021

👋🏻

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 22 december 2021

Welkom!

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Welkom Britt!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Ik hoop dat je je door dit platform al iets minder eenzaam gaat voelen en dat je leuke contacten op mag doen! 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 24 december 2021

Hi!

Ik wandel ook altijd in de weekenden, ik werk doordeweeks, met de hond. Welk ras heeft je ouders hond en die van Diego? ;) Ik heb zelf een bruine labradoodle van 2 jaar oud.

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 24 reacties
  • 25 december 2021

Hey Britt!

Ohhh wat super leuk dat je zingt! Dat is ook een grote hobby van mij. Wat voor soort nummers zing je graag?

Kan me trouwens voorstellen dat je je alleen kunt voelen in een tijd als deze. Ik hoop voor je dat je wat steunt vindt in deze community!

Je mag me in ieder geval altijd een berichtje sturen als je dat leuk lijkt!

Liefs xx

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 25 december 2021
Te-amo schreef:

Hi!

Ik wandel ook altijd in de weekenden, ik werk doordeweeks, met de hond. Welk ras heeft je ouders hond en die van Diego? ;) Ik heb zelf een bruine labradoodle van 2 jaar oud.

Wij hebben een super enthousiaste Engelse Stafford. 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021
Diego schreef:
Te-amo schreef:

Hi!

Wij hebben een super enthousiaste Engelse Stafford. 

LEEUKK!! ;D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen