Skip to main content

Bente, 22 jaar, Arnhem

• 6 maart 2024
  • 5 reacties
  • 144 × bekeken

Hoi, ik ben Bente en ben 22 jaar oud en woon in Arnhem. Ik vind het leuk om sportief bezig te zijn. Ik ben daarnaast druk bezig met mijn opleiding. En vindt het leuk om zo nu en dan te gaan wandelen. Lijkt iemand het leuk om een keer samen te gaan wandelen, sporten of iets anders? Stuur dan een berichtje! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 6 maart 2024

Hallo Bente, 

Leuk dat je om je topic hier te zien. Ik heb je titel aangepast zodat je makkelijker vindbaar bent. 

Groetjes Rose 

dexterva
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 6 maart 2024

Hi Bente,

ik woon (nog) niet in de buurt, maar stuur me gerust een berichtje om kennis te maken :). 

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 6 maart 2024

Ik heb wel interesse! Woon zelf in Oss

MarcMulder
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 22 reacties
  • 6 maart 2024

hallo Bente,

leuk je te ontmoeten ik woon in Ede makkelijk te bereiken met de trein en lijkt mij leuk samen te wandelen, 

Groetjes van Marc 30jaar

Simmiesim
  • 22 reacties
  • 7 maart 2024

Hoi Bente, 

Arnhem is niet in de buurt, wel neem ik zelf de trein richting Nijmegen als ik naar Amsterdam ga voor mijn studie. Welke studie volg je? Je kan trouwens wel heerlijk wandelen in die omgeving. Heb je nog andere hobbies?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen